محمد حسین جعفریان، رئیس اداره فروش بورس و مراکز خدماتی فولاد مبارکه در حاشیه نشست هماندیشی با مدیران عامل مراکز خدماتی فولاد مبارکه به ایراسین گفت: در این نشست، با مراکز خدماتی فولاد مبارکه که در سراسر کشور فعالیت میکنند، دیدار داشتیم. این مراکز، که تعداد آنها ۳۱ مرکز است، در هر استان حداقل یک مرکز وجود دارد و در استانهای بزرگتر و صنعتیتر، تا ۲ مرکز فعالیت میکنند. هدف از تأسیس این مراکز، ارائه خدمات به مشتریان کوچکتر و صنایع کوچک استان ها است تا این مشتریان بتوانند روز به روز رشد کرده و در آینده به مشتریان بزرگتر فولاد مبارکه تبدیل شوند. این مراکز نقش بازوهای فولاد مبارکه در بازار خردهفروشی و فروش به تولیدکنندگان را ایفا میکنند. وضعیت رکود در بازار فعلی، که شرایط خوبی ندارد، باعث شده بازار محصولات فولادی و سایر بازارهای داخلی دچار ناپایداری شوند و این امر بر روند فعالیت مراکز خدماتی تأثیر گذاشته است که می بایست شرایط خرید این گروه از مشتریان تسهیل گردد. از طرف دیگر، انتظار میرود مراکز خدماتی با بهرهگیری از فناوریهای روز و در بستر بازاریابی دیجیتالی ، فعالیتهای خود را توسعه دهند. فولاد مبارکه برنامهریزی کرده است که مراکز بتوانند محصولات خود را در بستر بازار گاه الکترونیکی و آنلاین به فروش رسانند ؛ یعنی محصولات مورد نیاز خود را در سیستم مشاهده و در لحظه خریداری نمایند. این اقدام، باعث افزایش سرعت و رضایت مشتریان میشود و چابکی بیشتری در انجام فرآیندهای فروش ایجاد میکند.
ارسال نظر