سولماز ادریسی

مدیر روابط عمومی ایمیدرو در همایش سراسری مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر لزوم بازتعریف استراتژی‌ها و به‌کارگیری نیروهای متخصص در این حوزه تأکید کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید با مهندسی مجدد و همسویی با اهداف وزارت صمت، از حاشیه به متن امور بازگردند.

به گزارش ایراسین، سولماز ادریسی، مدیر روابط عمومی ایمیدرو در همایش سراسری مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت که با حضور فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت و سید عباس حسینی، مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزراتی وزارت صمت در سالن کنفرانس محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد، افزود: اکنون در زمان وزارت سید محمد اتابک، وزیر صمت و با حمایت‌های رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت صمت فضایی تعاملی ایجاد شده تا دغدغه‌های روابط عمومی‌ها شنیده شود.

وی در این برنامه با تاکید بر نیاز به نیروهای متخصص در حوزه روابط عمومی، گفت: اکنون نیاز است روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارتخانه، با مهندسی مجدد و تعیین استراتژی‌های جدید همسویی بیشتری با اهداف وزارت صمت داشته باشند.

ادریسی ضمن بیان اینکه در اینگونه رویدادها ضروری است تا مدیران عامل و رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌ها در کنار مدیران روابط عمومی حضور داشته باشند، افزود: بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌ها در حضور مدیران شرایط را بیش از پیش برای ارتقای حوزه روابط عمومی هموار می‌کند.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو تاکید کرد: اهمیت حوزه روابط عمومی به گونه‌ای است که اگر مدیران این حوزه متخصص و آگاه به مسائل روز نباشند، نمی‌توانند پاسخگوی خواسته‌های وزارتخانه باشند و بدیهی است که روابط عمومی باید در بطن امور باشد و در حاشیه قرار نگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =