حمید بوحمدان

حمید بوحمدان گفت: بنده یک سال دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم ولی هنوز برای فصل بعد تصمیم نگرفتم.

به گزارش ایراسین، حمید بوحمدان هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون بازی آخر در لیگ برتر مقابل گل گهر اظهار داشت: ذوب آهن از تیم های اخلاق مدار لیگ بوده و هست و مطمئن باشید، با همه توان برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم و به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنیم، هرچند تساوی حکم بقا دو تیم را در لیگ برتر دارد.

وی درباره شرایط کنونی تیم ذوب آهن گفت: شرایط خوبی داریم و روحیه بازیکنان برای بازی هفته آخر خوب است و با توجه به اینکه به سه امتیاز بازی با گل گهر احتیاج داریم همه تلاشمان را می‌کنیم تا فصل را با پیروزی به اتمام برسانیم و این فصل عجیب و غریب هر چه زودتر به پایان برسد.

حمید بوحمدان تصریح کرد: درست است که از لحاظ جدول احتمال سقوط ما از خیلی تیم‌های دیگر کمتر است ولی اصلاً نباید اینطور فکر کنیم که خطر وجود ندارد چراکه در این صورت ممکن است غافلگیر شویم. ما فصل سختی پشت سر گذاشتیم ولی می‌رویم تا با برتری مقابل گل گهر پایان خوبی داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص فصل 98-99 بیان داشت: فصل سخت، عجیب و غریبی بود، منتظریم هرچه زودتر به پایان برسد. در مقطعی مشکلات داخلی در تیم وجود داشت و دو بار سرمربی تیم تغییر کرد و یک مقطع هم اشتباهات وحشتناک داوری علیه ما بود و امتیازات زیادی از ما گرفت ولی امیدوارم فصل بعد اوضاع برای ما خیلی بهتر شود.

وی در پایان پیرامون قراردادهای بازیکن ذوب آهن گفت: شرایطی که باشگاه دارد فکر می‌کنم خیلی از بازیکنان به محض اینکه فصل تمام شود از ذوب آهن جدا شوند، من هم یک سال دیگر قرارداد دارم ولی هنوز برای فصل بعد تصمیم نگرفتم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =