فولاد مبارکه

مدیرعامل فولاد مبارکه، در نامه‌ای خطاب به معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مخالفت فولاد مبارکه را به عنوان بزرگترین فولادساز کشور با افزایش قیمت کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی در سال ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش ایراسین، حمیدرضا عظمیان در این نامه خطاب به داریوش اسماعیلی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت آورده است،«مطالعات دقیق کارشناسی نشان می‌دهد افزایش قیمت مجدد کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی در سال ۱۳۹۹ فاقد توجیه است، از این‌رو شرکت فولاد مبارکه با هرگونه افزایش قیمت در سال ۱۳۹۹ موافق نمی‌باشد».
وی در این نامه عنوان کرده است که شرکت فولاد مبارکه خود را متعهد به تصمیم‌های کارشناسی می‌داند و «مدل قیمت‌گذاری تقسیم سود بر مبنای سرمایه‌گذاری» همه پارامترهای فنی و کارشناسی را در تعیین ضرایب قیمتی در زنجیره فولاد داراست.
مدیرعامل فولاد فولاد مبارکه اظهار کرد قیمت‌گذاری بدون درنظرگیری عوامل فنی و کارشناسی‌شده به «التهاب در بازار محصولات فولادی» می‌انجامد.
عظیمیان با اشاره به تجربه حذف دلالان از بازار آهن اسفنجی، خواستار این موضوع شده است که با الزام تولیدکنندگان مواد اولیه به فروش به حلقه‌های بعدی، دست دلالان از بازار مواد اولیه صنعت فولاد کوتاه شود.
همچنین وی در این نامه اعلام آمادگی فولاد مبارکه را از معادن کوچک اعلام کرده است.

انتها/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =