• ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
  • کد خبر: 55555
  • readingTime: ۱ دقیقه
دستگیری

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از توقیف یک محموله ای از انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سرهنگ احسان بدیعیان در گفت و گو با ایراسین اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "شرافت" نائین در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه اتوبوس و ۳ دستگاه کامیون مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در بازرسی انجام شده محموله‌ای از انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل ۵۵ عدد کِرم ،۶۷ جفت کفش، ۱۵ کیلوگرم میوه بلوبری ،۲۰ کیلو دراگون ،۲ دستگاه جی پی اس زیردریایی، ۸۵ کیلو گرم لباس، یک عدد یخچال فریزر، یک گاز صفحه‌ای، یک عدد توستر، یک عدد جاروبرقی ،۳ دستگاه تلویزیون ،۵۲ دستگاه تتو با مارک‌های مختلف ،۶۸۰ عدد کارتن سوزن تتو و ۲۰ هزار و ۲۰۰ نخ که سیگار را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه ۱۶ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۵ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =