• ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
  • کد خبر: 54527
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال ایران - ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملت‌ها مقابل ایتالیا با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی والیبال ایران. شنبه _پنجم خردادماه_ در دومین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال مقابل ایتالیا قرار گرفت که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود ایتالیا تمام شد.

ست اول: ایرانی‌ها از ابتدای بازی روی سرویس‌های خوب مبین نصری جلو افتادند، ایتالیایی‌ها اختلاف امتیاز را کاهش دادند و در امتیاز ۱۵ به تساوی رسیدند. آبی‌پوشان ایتالیا با ایجاد ۳ امتیاز اختلاف به امتیاز ۲۰ رسیدند. شاگردان پائز درحالی که از ابتدای بازی جلو بودند، اما ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ واگذار کردند.

ست دوم: امتیاز اول برای ایتالیا به دست آمد، چهار امتیاز اختلاف برای ایتالیا کسب شد. پائز وقت استراحت در خواست کرد، سرمربی ایران با تعویض‌های مداوم قصد دارد نتیجه را برگرداند. ایتالیا به امتیاز ۲۰ رسید، بازیکنان تیم ملی ایران تلاش کردند امتیازات از دست رفته را جبران کنند، اما در نهایت ست دوم هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نفع ایتالیا تمام شد.

ست سوم: دو تیم بازی را پایاپای شروع کردند، ایتالیا چند امتیاز جلو افتاد و پائز تایم استراحت گرفت. بازیکنان ایران عملکرد خوبی ندارند، درحالی که ایتالیا به امتیاز ۱۵ رسید، اما امتیاز شاگردان پائز همچنان تک رقمی است. ایتالیایی‌ها به امتیاز ۲۰ و ایرانی‌ها به امتیاز ۱۰ رسیدند، در نهایت ست سوم هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ به سود ایتالیا به پایان رسید.

شاگردان پائز مقابل ایتالیا، حرفی برای گفتن نداشتند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =