• ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
  • کد خبر: 54498
  • readingTime: ۳ دقیقه
ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امسال، فصلی ساده برای باشگاه ما نبود؛ فوتبال برای ما دشوار بود و مشکلات یک روزه برای ما ایجاد شد که حل آن یک ماه زمان می‌خواست اما مثل همیشه به آینده خوشبین هستم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: متأسفانه شاهد فقدان ریاست جمهوری به دلیل سفری که داشتند، هستیم، به مردم ایران و به خصوص خانواده ایشان تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: درک می‌کنیم که لحظاتی در فوتبال است که بازی مهمی است اما چیزهایی مهم‌تر از بازی هست؛ چیزهایی باارزش‌تر مانند زندگی و صلح وجود دارد و بهتر است برای سلامتی یکدیگر دعا کنیم.

مورایس تصریح کرد: امسال، فصلی ساده برای باشگاه ما نبود، نمی‌دانیم فردا چه اتفاقی می‌افتد و من همیشه در لحظه زندگی می‌کنم؛ باید از لحظه لذت ببریم زیرا از فردا خبری نداریم، باید برای یکدیگر تلاش کنیم تا شادابی را به یکدیگر هدیه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بازی با هوادار گفت: آرزو می‌کنم بازی فردا، بازی خوبی باشد زیرا دو تیم خوب هستند. نتیجه را نمی‌دانم اما امیدوارم بازیکنان از بازی لذت ببرند، امیدوارم هواداران بیایند، از جو استادیوم لذت ببرند و به خاطر بازی خوشحال به خانه بروند.

وی درباره اینکه آیا بین لیگ و جام حذفی یک جام را انتخاب کرده، عنوان کرد: اکنون بازی لیگ داریم و در لحظه زندگی می‌کنم؛ بهترین خودمان را انجام می‌دهیم تا از بازی لذت ببریم، نمی‌دانم حتی تا فردا زنده هستم یا نه که در مورد جام حذفی فکر کنم.

مورایس در مورد این‌که لیست بازیکنان برای فصل بعد را به باشگاه داده یا خیر، گفت: هنوز لیستی به باشگاه نداده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد ادامه حضور محمد کریمی در سپاهان عنوان داشت: من به همه باور دارم و من در تیم به همه بازیکنان باور دارم، فوتبال برای ما دشوار بود و مشکلات یک روزه برای ما ایجاد شد که حل آن یک ماه زمان می‌خواست. طوفانی در گروه ما ایجاد شد که خواباندن آن خیلی سخت بود؛ آینده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و به نظر من موفقیت فقط نتیجه نیست؛ باشگاه مشکلات زیادی داشت که طوری که می‌خواستیم، پیشرفت نکردیم، لیگ تمام شود، تصمیمات در آخر عادلانه و بهتر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: کریمی بازیکن خیلی خوبی است و به کیفیت آن باور دارم، باید مذاکره طوری باشد که بازیکن و باشگاه خوشحال باشند، این چیزی است که باشگاه در زمان درست به نحو احسن انجام می‌دهد.

مورایس درباره مسائل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: برخی چیزهای مهمی هست، باید قوانین برای فصل بعد را بدانیم و باید بودجه را بدانیم تا مدیریت کرد، کنترل باید برای همه باشگاه‌ها باشد تا لیگ بهتری داشته باشیم؛ مدیریت باید برای داشتن لیگ بهتر که همه بدانند، چه خبر است، اهمیت دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: دیشب فینال لیگ اروپا بود که بودجه تیم قهرمان ۳۵۰ میلیون یورو بود. در ایران با بودجه ۷ میلیون دلاری نمی‌توان با کسی رقابت کرد، فقط باید در لیگ کوچک و در خانه خودمان با هم باشیم و این بودجه‌ها برای تیم‌های کوچک در لیگ‌های کوچک است؛ حتی اگر به تونس بروم هم به این بودجه فکر نمی‌کنم، فقط مدیرعامل باشگاه اینقدر دریافت می‌کند، باید ببینیم چه چیزی می‌خواهیم.

وی در مورد مصدومان سپاهان گفت: رضا اسدی در تمرین دیروز مصدوم شد، میلاد زکی‌پور نیز در حال سپری کردن مصدومیت خود است.

مورایس در مورد عیسی عباس عنوان داشت: هر بازیکنی کیفیت دارد و به زمان نیاز دارد تا به کیفیت لازم برسد، طوری که با عیسی عباس برخورد شد، این اجازه را به وی نداد و خدارشکر عیسی عباس فارسی متوجه نمی‌شود؛ بازیکن خارجی باید وفق پیدا کند و بازی کند، به همین دلیل تصمیم گرفتم از آن استفاده نکنم زیرا اینقدر جو علیه وی بود که نمی‌شد اما الان می‌توان از وی استفاده کرد، ریکاوری کرده و برگشته است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد تقابل با مسعود شجاعی گفت: ببخشید، از عملکرد آن در لالیگا خاطره‌ای ندارم، در یک بازی در ورزشگاه اوساسونا با آن‌ها بازی داشتیم که بازی آن‌ها مانند استقلال بود، در آن بازی جواد نکونام گلزنی کرد و فقط نکونام را به یاد دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =