آرمین رنجبر بازیکن والیبال

بازیکن تیم والیبال صنعتگران امید گفت: آن زمان که تیم ملی نوجوانان و جوانان بودم خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران بود و نگاه ویژه ای به تیم ملی بزرگسالان می‌شد و نوجوانان و جوانان حمایت نمی‌شدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، آرمین رنجبر فصل گذشته به جمع قرمزپوشان گیتی‌پسند اضافه شد که تنها چند روز مانده به شروع لیگ برتر مصدوم شد و در بازی‌های اولیه لیگ نتوانست تیم خود را همراهی کند، اما از زمانی که به مسابقات بازگشت عملکرد تأثیر گذاری در نتیجه‌گیری گیتیرن‌ها داشت. رنجبر برای فصل جدید لیگ برتر والیبال به تیم صنعتگران امید اضافه شد، این تیم فصل گذشته با قهرمانی در لیگ برتر والیبال راهی لیگ برتر شده است.

آرمین رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در خصوص فصل گذشته و حضور در تیم والیبال گیتی‌پسند، اظهار کرد: سال گذشته افتخار داشتم در خدمت باشگاه خوب گیتی پسند باشم و در کنار هم تیمی‌ها سال خوبی را پشت سر بزاریم، از همان روز اول تلاش کردیم که نتیجه خوبی کسب کنیم و این اتفاق با همدلی بازیکنان و کادر فنی رخ داد.

وی ادامه داد: لیگ برتر والیبال ۱۴۰۲ به پایان رسید و برای فصل آینده به تیم صنعتگران امید اضافه شدم، در ادامه راه هم برای باشگاه گیتی پسند آرزوی موفقیت می‌کنم.

بازیکن تیم والیبال صنعتگران امید با بیان اینکه تیم والیبال صنعتگران امید فصل گذشته در لیگ یک قهرمان شد و به لیگ برتر صعود کرد، گفت: امسال افتخار این را دارم که قطعه کوچکی از پازل یاران غلامرضا مؤمنی مقدم باشم.

من و هم نسلی‌هایم سوختیم/ وضعیت امرار معاش یک ورزشکار به مبلغ قراردادش بستگی دارد

رنجبر در رابطه با هدف گذاری تیم والیبال صنعتگران امید و دلیل پیوستن به این تیم، تصریح کرد: موضوع خاصی باعث نشد که به این تیم اضافه شوم بلکه کار و در آمد ما از ورزش است و باید برای فصل جدید تصمیم می‌گرفتم که باشگاه صنعتگران پیش قدم شد و خودم هم دوست داشتم در این تیم بازی کنم.

وی افزود: تیم صنعتگران در ادامه یارگیری خود توانسته بازیکنانی جذب کند که به نظر من در درجه اول باهم رفیق هستند، من دوستان خوبی در ترکیب تیم امسال دارم که امیدوارم این رفاقت بین بازیکنان باعث شود با جان و دل برای تیم خود بازی کنیم و بهترین نتیجه را در اولین سال حضور تیم صنعتگران در لیگ برتر بگیریم.

بازیکن تیم والیبال صنعتگران امید با اشاره بر اینکه قراردادهای والیبال نسبت به تورم و شرایط اقتصادی کشور پیشرفتی نمی‌کند، اظهار کرد: در آمد و امرار معاش یک ورزشکار به مبلغ قراردادش بستگی دارد، سختی تمرین، سرما و گرما رو یک ورزشکار به جان می‌خرد که سالم زندگی کند، امیدوارم مسئولین ورزشی و اسپانسرها نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته باشند و فدراسیون والیبال هم پشت بازیکنان باشد که باشگاهی حق و حقوق کسی رو ضایع نکند.

من و هم نسلی‌هایم سوختیم/ وضعیت امرار معاش یک ورزشکار به مبلغ قراردادش بستگی دارد

رنجبر در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه فصل گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتید، آیا انتظار دعوت به اردو تیم ملی والیبال را داشتید یا خیر؟ آرزوی هر بازیکنی پوشیدن لباس تیم ملی کشور خود است، اما یک درد و دل کوچک بکنم، آن زمان که تیم ملی نوجوانان و جوانان بودم خولیوولاسکو سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران بود و نگاه ویژه‌ای به تیم ملی بزرگسالان می‌شد و نوجوانان و جوانان حمایت نمی‌شدند. من که بزرگ شدم و در رده سنی بزرگسالان قرار گرفتم کل نگاه فدراسیون به نوجوانان و جوانان شده است تا آینده سازی شود و در حال حاضر از نوجوانان جوانان جز تیم ملی بزرگسالان ایران هستند. فقط این بین یک تایمی من و هم نسلی‌هایم سوختیم. امیدوارم تیم ملی کشورمان در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال بهترین عملکرد و نتیجه را داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =