اینوتکس

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گشایش یافت. صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه (MSTID FUND) نیز در غرفه ۲۰۳ سالن شماره ۲ این نمایشگاه حضور دارد.

به گزارش ایراسین، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX به عنوان بزرگ‌ترین رویداد حوزه نوآوری خاورمیانه عصر امروز با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور و وزیر علوم زیمبابوه با رونمایی از سه محصول فناورانه شرکت‌های پارک فناوری پردیس افتتاح شد.

دهقانی

روح الله دهقانی فیروزآبادی در آئین افتتاحییه سیزدهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ایران (اینوتکس ۲۰۲۴) پس از نواختن زنگ آغاز به کار این رویداد مهم در سخنانی اظهار داشت: این زنگ که برای آغاز به کار اینوتکس سیزدهم نواخته شد، زنگ زورخانه ای بود که به طور حتم زنگ رویداد نوآوری کشور و نقطه امید و پرواز شرکت‌های دانش بنیان و فناور ایرانی است. وی ادامه داد: امروز به همت فناوران کشور فروش شرکت‌های دانش بنیان به بیش از ۵۳۰ هزار میلیاردتومان در سال رسیده است، به گواه گمرک ایران ارزش صادرات محصولات دانش بنیان‌ها به ۲.۵ میلیارددلار رسیده و امسال صادرات شرکت‌های دانش بنیان به سه برابر افزایش یافته است. رئیس بنیاد ملی نخبگان یادآور شد: همه این موارد نشان از توسعه روابط دیپلماسی ایران با کشورهای دوست در حوزه‌های علمی و فناوری است، به طوری که سال گذشته ما میزبان بیش از ۴۳ هیأت بلندپایه خارجی برای همکاری‌های فناورانه بودیم.

صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه ( MSTID FUND) نیز در غرفه ۲۰۳ سالن شماره ۲ نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ حضور دارد.

نمایشگاه اینوتکس بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور محسوب می‌شود و از سال ۱۳۹۰ به همت پارک فناوری پردیس با حضور شرکت‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.نمایشگاه اینوتکس راهی است برای اینکه فناوری‌های روز به صنایع بزرگ و متوسط معرفی شوند و از این طریق مشتریان محصولات فناورانه، به تولیدکنندگان آن‌ها متصل شوند. این رویداد به عنوان بزرگترین گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان، نوپا و نوآور از سال ۱۳۹۰ تاکنون در حال برگزاری است و هم‌اکنون تبدیل به مهم‌ترین رویداد نوآوری و فناوری کشور و البته منطقه جنوب غرب آسیا شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =