روز کارگر حمل و نقل توکا

همزمان با روز کار و کارگر، در آیینی با حضور امام جمعه مبارکه و جمعی از مقامات و مدیران این شهر و مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد از کارگران و رانندگان نمونه شرکت حمل‌ونقل توکا تقدیر شد.

به گزارش ایراسین، روز گذشته و همزمان با روز جهانی کار و کارگر که امسال با روز دوازدهم اردیبهشت‌ماه مقارن بود، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با حضور در شرکت حمل‌ونقل توکا، در آئین تجلیل از کارگران و رانندگان نمونه‌ی این شرکت حضور یافت و در بخشی از مراسم، از آنان تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

بنا بر این گزارش، در این آئین، امام جمعه مبارکه، معاون فرماندار شهرستان مبارکه، رؤسای ادارات صمت و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مبارکه، مسئول دفتر نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی در شرکت فولاد مبارکه و مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد حضور داشتند.

گفتنی است در بخش پایانی این آئین، بنیامین حیدرزاده- مدیرعامل شرکت بزرگ‌مقیاس هوشمند حمل‌ونقل توکا به نمایندگی از کارکنان و کارگران این شرکت، با اهدای گل از احمدرضا سبزواری- مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد به خاطر کمک‌ها و حمایت‌های فراوان در راستای توسعه و ارتقای شرکت حمل‌ونقل توکا که منجر به کسب دستاوردهای افتخارآمیز متعدد شده است تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

کارگران نمونه شرکت حمل‌ونقل توکا مورد تقدیر قرار گرفتند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =