سیل

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شرق استان باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و ورود روان آب و گل ولای جریان سیلابی به مسیر جاده‌ها در برخی از مناطق استان اصفهان شده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، منصور شیشه‌فروش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شرق استان باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و ورود روان آب و گل ولای جریان سیلابی به مسیر جاده‌ها در برخی از مناطق استان اصفهان شده است.

وی ادامه داد: آب‌گرفتگی محور بزرگراه نائین- اردستان- کاشان در محدوده مهراندو و ظفر قند شهرستان اردستان و همچنین محور کسوج و اردستان کاشان زیر گذر زواره که باعث کندی تردد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: بارش‌های رگباری در ارتفاعات قمصر و قهرود و فعال شدن رودخانه حیدر کاشان باعث به جریان یافتن روان آب و سیلاب و آبگرفتگی در مناطق ۲، ۳و۴ شهر کاشان شده است.

وی با اشاره به سایر مناطقی که دچار آب‌گرفتگی شده است، گفت: منطقه فین، بلوار امام رضا، بالادست مسکن مهر محور خرم دشت روستاهای دره، یزدل جوینان شهرک صنعتی جعفر آباد محور فرودگاه کاشان و نیز جاده ابوزید آباد شهرستان اران و بیدگل از دیگر مناطق درگیر با آب‌گرفتگی است.

شیشه‌فروش ادامه داد: آب‌گرفتگی و بارش‌های رگبار ی در روستای ارور، گردنه ملأ احمد و گردنه زنجیرگاه شهرستان نائین باعث آبگرفتگی معابر روستا و ۲ منزل مسکونی شده است.

وی خاطر نشان کرد: بارش‌ها همچنان در مناطق شمال و شمال شرق تا فردا صبح ادامه دارد و در شهر اصفهان و مناطق مرکزی از بعد از ظهر امروز تا فردا صبح امدادرسانی در مناطق تحت تأثیر توسط مدیریت بحران فرمانداری‌ها ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: اداره راهداری، هلال احمر واحدهای آتش نشانی، پلیس راه و واحدهای خدمات شهری شهرداری‌ها و دهیاران با تخلیه آب از منازل و معابر و همچنین ایمن سازی راه‌ها را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: انسداد موقت محورهای سیل گیر ادامه دارد و آماده باش عوامل امدادی با ابلاغ مدیریت بحران تا فردا ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =