• ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳
  • کد خبر: 52758
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیوید تیلور

دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک با قبول ۲ شکست پیاپی مقابل پدیده کشتی آمریکا، ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست داد تا با خاطره‌ای تلخ از المپیک خداحافظی کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در پنسیلوانیای آمریکا برگزار شد و دیوید تیلور رقیب همیشگی حسن یزدانی با شکست مقابل حریفش آرون بروکس به المپیک ۲۰۲۴ پاریس نرسید.

آرون بروکس پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا و دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان در سال ۲۰۲۳ در پایان در یک مبارزه سخت با نتیجه ۳-۱ دیوید تیلور را شکست داد تا این کشتی‌گیر قدرتمند ناباورانه فرصت حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. تیلور در مبارزه اول خود هم با نتیجه ۴-۱ مقابل این کشتی‌گیر قلدر آمریکایی تن به شکست داده بود.

به این ترتیب آرون بروکس ۲۳ ساله به عنوان نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد آمریکا در المپیک پاریس انتخاب شد.

دیوید تیلور به عنوان رقیب سنتی حسن یزدانی طی سال‌های اخیر، ۵ مرتبه موفق به شکست یزدانی شده بود و یک مرتبه نیز تن به شکست داده بود تا به نام آشناترین کشتی‌گیر تاریخ برای مردم ایران تبدیل شود.

ناکامی تیلور در راهیابی به المپیک پاریس در حالی‌ست که حسن یزدانی نیز پس از جراحی کتف برای رسیدن به المپیک ماه‌ها دور از میادین است و برای حضور در المپیک باید از سد کامران قاسمپور بگذرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =