مسکن

معاون شرکت عمران شهرهای جدید گفت: تمامی واحدهای مسکن مهر با دستور وزیر راه و شهرسازی با امکانات کامل تحویل داده می‌شود و هیچ واحدی بدون تجهیزات به بهره‌برداری نمی‌رسد.

به گزارش ایراسین، معاون شرکت عمران شهرهای جدید گفت: وقتی آمار و اطلاعات را بررسی می‌کنیم تا دهک ۶ جامعه توان خرید خانه را ندارند و در برخی از موارد شاهد آن هستیم که دهک‌هایی که حتی توان اجاره و یا پرداخت هزینه‌های واحدهای مسکونی را ندارند.

ناصر رضایی گفت: در برخی از موارد شاهد آن هستیم که متقاضیان واحدهای مسکن مهر با مشکلاتی روبرو هستند که حتی توان پرداخت شارژ واحدهای مسکن مهر را ندارند و در پرداخت هزینه‌های آسانسور با مشکل مواجه شده‌اند.

وی اظهار کرد: اتفاقاتی که در ۱۰ سال گذشته رخ داده و باعث شده است که واحدهای مسکن مهری که با ۵ تا ۶ میلیون تومان ساخته شده بودند با انباشت هزینه‌ها مواجه شوند و دولت مجبور به پرداخت هزینه برای این واحدهای مسکن مهر شده تا این واحدها به بهره برداری برسد.

معاون شرکت عمران شهرهای جدید گفت: مشکلاتی که برای مسکن مهر ایجاد شده بود از جمله مشکلات کیفی سازی، مقاوم سازی و ایجاد زیرساخت‌ها باعث شد که وزیر راه و شهرسازی به تکمیل این واحدها ورود کند و دستور دهد که تمامی واحدهای مسکن مهر با امکانات کامل به متقاضیان تحویل داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =