• ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
  • کد خبر: 52559
  • readingTime: ۱ دقیقه
طباطبایی نژاد

امام جمعه اصفهان گفت: ایران کار بزرگی انجام داد، اما هنوز متوجه عظمت آن نشده‌ایم، طوفان‌الاقصی ضربه محکمی برای صهیونیست‌ها بود و عملیات وعده صادق ضربه‌ای به آنها زد که کمتر از طوفان‌الاقصی نبود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد صبح چهارشنبه در مراسم رژه نیروهای ارتش اصفهان به مناسبت روز ارتش اظهار کرد: امام (ره) در مقابل کسانی از دشمنان خارجی یا نفهم‌های داخلی که حرفشان این بود که ارتش باید به‌طور کامل منحل شود، ایستاد و فرمود باید از این به بعد ارتش را ارتش اسلامی بدانیم و دیدیم که ارتشیان نیز به تعهدشان از ابتدا تاکنون به‌خوبی عمل کرده‌اند. در جنگ‌های داخلی ارتش در مکان‌های مختلف حضور پیدا می‌کرد و در کنار سپاه و بسیجیان با همراهی مردم کشورمان، ۸ سال دفاع مقدس را به‌خوبی به ثمر رساندند و شهدای بسیاری تقدیم کردند، اما یک وجب از خاک کشور به دست بیگانه نیفتاد.

وی ادامه داد: امروز نیز به همه نیروهای مسلحمان افتخار می‌کنیم، زیرا پس از جنگ هشت ساله، ما دست به کار شدیم و این موشک‌ها و پهپادها ساخته شد، در حالی که ما در زمان دفاع مقدس گاهی امکانات جزئی جنگ مانند گلوله آرپی‌جی نداشتیم و دشمن به‌خصوص آمریکا تمام سعی خود را کرد تا ما از دیگران اسلحه نخریم و ما را تحریم کرده بود و شوروی آن زمان نیز همین‌طور بود.

امام جمعه اصفهان خاطر نشان کرد: ما خواستیم جنایتی را که صهیونیست‌ها انجام دادند تلافی کنیم، خودمان تصمیم گرفتیم و انجام دادیم از هیچ‌کس هم اجازه نگرفتیم، سلاح درست کردیم، به دیگران آموزش می‌دهیم و از کسی هم اجازه نمی‌گیریم و هر کاری که خداوند دستور می‌دهد انجام می‌دهیم. در اسلام ما با کسی جنگ نداریم، بلکه دفع فساد داریم، اگر کسی از حد خودش تجاوز کرد باید دفاع کنیم و به همین دلیل به هشت سال جنگ عنوان دفاع مقدس را داده‌ایم.

امام جمعه اصفهان در انتها با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: ایران کار بزرگی انجام داد، اما هنوز متوجه عظمت آن نشده‌ایم، طوفان‌الاقصی ضربه محکمی برای صهیونیست‌ها بود و عملیات وعده صادق ضربه‌ای به آنها زد که کمتر از طوفان‌الاقصی نبود، زیرا اسرائیلی‌ها باور کرده بودند که کسی نمی‌تواند با آن‌ها بجنگد و باور کرده بودند گنبد آهنین نفوذناپذیر دارند اما کاری که ایران انجام داد آن‌قدر عظیم بود که تحولی در دنیا به‌وجود آورد و کشورهای عربی فهمیدند یک کشور قدرتمند مسلمان مؤمن با ارتش و سپاه متدین در کنارشان قرار دارد که می‌تواند در زمان لازم از آن‌ها دفاع کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =