رئیس شورای اسلامی شهر تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر سرعت گرفتن اجرایی شدن قرارداد واردات ۷۹۱ دستگاه واگن متروی پایتخت تاکید کرد.

به گزارش ایراسین، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به جوابیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای ورود واگن‌های مترو به کشور گفت: ما موضع‌گیری خاصی در خصوص واگن‌ها نداریم و فقط تاکید می‌کنیم وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی باید جهادی عمل کند نه اینکه این کار ۲، ۳ ماه زمان ببرد.

مهدی چمران افزود: هر یک روزی که تاییدیه‌های فنی واگن‌های مترو به تأخیر بیفتد، مردم از واگن‌ها محروم می‌شوند.

رئیس شورای شهر تهران همچنین بار دیگر بر استفاده از کارشناسان مترو برای تأیید فنی واگن‌ها تاکید کرد و گفت: پیش از این نیز کارشناسان مترو برای واگن‌ها تاییدیه فنی می‌دادند و اگر شرکتی دیگر تأیید کند باید دو تا سه میلیارد تومان هزینه شود و ما نمی‌خواهیم هزینه اضافی صرف شود.

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پیش‌تر در خصوص تأخیر در اجرایی شدن قرارداد تأمین ۷۹۱ دستگاه واگن متروی تهران جوابیه‌ای صادر و تاکید کرده بود قرارداد تأمین ۶۳۰ دستگاه واگن برای خطوط متروی تهران پس از پنج سال از امضای قرارداد با همت وزارت کشور وارد مرحله عملیاتی شد.

همچنین الحاقیه این قرارداد به میزان ۱۶۱ دستگاه واگن که سرجمع ۷۹۱ دستگاه واگن را تحویل متروی تهران می‌دهد، سال گذشته به امضا رسید. سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین تاکید کرده از طریق مطالعه فشرده اسناد و جلسات متعدد، زمان ۶ ماهه مندرج در قرارداد حتی به میزان سه ماه تاکنون کاهش یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =