مدیر عامل نفت و گاز پارس

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: طرح فشار افزایی سکوهای پارس جنوبی با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد دلار عملیاتی شده است.

به گزارش ایراسین، محمدحسین متجلی اظهار کرد: پارس جنوبی در سال ۱۴۰۲ در مسیر موفقیت و اعتلای بیشتر حرکت کرد و طرح‌های مهمی به بهره برداری رسید و طرح‌های ارزشمندی نیز اجرایی یا عملیاتی شد.

وی افزود: جهش تولید بدون مشارکت کارکنان زحمتکش در پارس جنوبی محقق نمی‌شود و این عزیزان در سرما و گرما به ویژه در تابستان داغ عسلویه، با جان و دل برای پایداری تولید و افزایش روزافزون تولیدات زحمت می‌کشند و تجلیل از کارگران پرتلاش امری لازم و ضروری است.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس خاطر نشان کرد: تحقق عملی پیام نوروزی مقام معظم رهبری در جهش تولید، مورد تاکید این مجموعه قرار دارد و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که در پایان سال شاهد رشد و جهش تولید باشیم.

متجلی تصریح کرد: در سال جاری اجرای طرح‌های فشار افزایی سکوهای پارس جنوبی جز اولویت‌های نفت و گاز پارس است که با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد دلار عملیاتی شده و تکمیل این طرح، گام بلندی در پایداری تولید و نهایتاً جهش تولید است.

وی اضافه کرد: ساخت سکوهای فشار افزایی در پارس جنوبی، می‌تواند به رونق تولید، ایجاد اشتغال پایدار و تداوم تولید پایدار از میدان گازی پارس جنوبی کمک شایان توجهی کند.

مدیر عامل نفت و گاز پارس گفت: بخش عظیمی از طرح فشار افزایی در سکوهای پارس جنوبی، با مشارکت شرکت‌های توانمند داخلی اجرایی و عملیاتی شده است.

متجلی ابراز داشت: هم اکنون ۳۷ سکوی پارس جنوبی در تولید پایدار گاز مشارکت دارند و امیدوارم روز به روز شاهد بهبود وضعیت تولید باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =