طلا

قیمت دلار امروز افزایشی معادل ۳۰۰ تومان را تجربه کرد و این اتفاق در بازار موازی قیمت طلا ۱۸ عیار ر ا با افزایشی نسبی مواجه کرده، اما قیمت سکه امامی امروز کاهشی نسبی داشته است.

به گزارش ایراسین، قیمت دلار امروز، چهارشنبه هشتم فروردین ۱۴۰۳ در معاملات پشت خطی را در پله‌های اول و دوم کانال ابتدایی کریدور ششم نوساناتی داشت و نسبت به روز گذشته، هفتم فروردین‌ماه افزایشی حدود ۳۰۰ تومانی را پشت سر گذاشت.

افزایش نسبی قیمت دلار، نرخ طلا را امروز با افزایشی نسبی مواجه کرده، اما در مقابل قیمت سکه تا حدودی کاهش داشته و مسیر رو به پایین را پیموده است.

کارشناسان بازار طلا معتقدند باید در انتظار شروع رسمی معاملات از نیمه دوم فروردین‌ماه نشست تا روند واقعی بازار قابل شناسایی باشد و فعلاً هر گونه ورود با دید سرمایه‌گذاری به این بازار، با ریسک‌های زیادی همراه است.

قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت سکه امامی با اندکی کاهش نسبت به روز سه‌شنبه، ۳۸ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان ثبت شده است. قیمت سکه بهار آزادی اما پا به کانال ۳۶ میلیون تومانی گذاشته و این قطعه طلایی در حال حاضر ۳۶ میلیون تومان دادوستد می‌شود. قیمت نیم‌سکه در تاریخ هشتم فروردین‌ماه ۲۳ میلیون و ۳۰۰ اعلام شده و نسبت به روز گذشته افزایشی ۱۰۰ هزار تومانی داشته است.

قیمت ربع سکه و سکه گرمی از روز گذشته روی کانال اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز به‌روزرسانی نشده و در همان قیمت‌های روز گذشته ثابت مانده است. به این ترتیب قیمت ربع سکه ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت سکه گرمی نیز هفت میلیون تومان ثبت شده است.

بر اساس گزارش تحلیل بازار، قیمت طلای ۱۸ عیار با افزایش نسبی در مقایسه با روز گذشته روی قیمت سه میلیون و ۲۵۱ هزار تومان ایستاده است. قیمت مثقال طلا نیز در معاملات روز سه‌شنبه یک رفت و برگشت به کانال ۱۳ میلیونی را تجربه کرد و امروز نیز با افزایشی نسبی خود را به قیمت ۱۴ میلیون و ۸۷ هزار تومان رسانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =