• ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
  • کد خبر: 51396
  • readingTime: ۱ دقیقه
انتقال مهدی طارمی به اینتر

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو تست‌های پزشکی‌اش را پشت سر گذاشته و به مدیران باشگاه آینده‌اش قول داده با آمادگی به ایتالیا برود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو از حضور احتمالی در اینتر هیجان‌زده است و پیش از ورودش در تابستان به مدیران باشگاه آینده‌اش قول داده است.

این مهاجم ۳۱ ساله ایرانی که تنها ۳ ماه از قراردادش با پورتو باقی مانده، آماده است تا ماه ژوئن به صورت رایگان از باشگاه پرتغالی جدا شود و قراردادی جدید ببندد.

طارمی پیش از این برای پیوستن رایگان به اینتر با این باشگاه توافق کرده و شایعات حامی از آن است که او اخیراً آزمایشات پزشکی‌اش را هم به صورت مخفیانه پشت سر گذاشته تا آماده شود تابستان به پایتخت ایالت لومباردی برود.

نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» در جدیدترین شماره‌اش به جزئیات این انتقال پرداخته و مدعی شده طارمی پیش از ورود به اینتر به مدیران باشگاه قول داده با اینکه در ماه‌های اخیر خیلی برای پورتو بازی نکرده، آماده به تیم جدیدش ملحق شود.

این مهاجم ایرانی در حال حاضر یادگیری زبان ایتالیایی را هم آغاز کرده و حتی مسابقات اینتر را هم دنبال می‌کند تا با سبک بازی زوج آینده‌اش در خط حمله نراتزوری یعنی لائوتارو مارتینس آشنا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =