• ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
  • کد خبر: 49088
  • readingTime: ۲ دقیقه
ماهیگیری

رئیس جمهور گفت: ۱۲ هزار مجوز برای صیادان در منطقه صادر و این سبب شده آرامش به خانواده‌های صیادان بازگرد، البته امیدوارم موضوع صیادی بیش از پیش رونق بگیرد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در جشن احیای ۶۱۰ واحد راکد تولیدی و صنعتی با تاکید بر اینکه بخش شیلات در وزارت جهاد باید مسائل مربوط به صیادان را دنبال کند، اظهار کرد: خدمات صیادی صدور مجوز یکی از اقداماتی است که انجام شده، حتماً خدمت رسانی به صیادان باید انجام شود، از مردم کمک بگیرید خیلی از گره‌ها توسط مردم باز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه صیادان با تلاش شبانه‌روزی سال‌ها منتظر هستند که کارشان مجوز قانونی بگیرد و همواره پیگیر این موضوع هستند، ادامه داد: بعضی از عزیزان صیاد بین ۲۰ تا ۲۵ سال منتظر اخذ مجوز برای حضور در دریا و مشغول شدن به شغل مقدس صیادی هستند.

رئیس جمهور اظهار داشت: صیادان، مردمانی پاک، با صفا، مخلص و دلداده به انقلاب هستند که همواره به عنوان مرزبانان مخلص برای کشور تلاش کردند که این نشان از مقاومت مردم این منطقه دارد.

وی بیان کرد: از زمان حضور متجاوزان پرتغالی تا دوره پیروز انقلاب و همچنین طی تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس شهدای سرافرازی در این منطقه می‌بینیم، مردم این منطقه همواره شهدا و سردارانی بزرگ تقدیم انقلاب و امنیت کشور کردند.

رئیسی با اشاره به اینکه امروز کارهای بزرگی به دست جوانان و نیروهای انقلابی اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: باید از وزیر جهاد کشاورزی، وزیر اقتصاد و دارایی که برای صدور مجوز برای صیادت تلاش کردند تشکر کنیم.

وی با اشاره به اینکه این فرایند ۱۲ هزار تا یی صدور مجوز برای صیادان این منطقه با تلاش مهدی دوستی استاندار جهادی هرمزگان اتفاق افتاد که در نتیجه آن آرامش به خانواده صیادان بازگشت، تصریح کرد: خدمت رسانی به صیادان باید ادامه داشته باشد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه خدمت رسانی به صیادان باید به کمک خودشان و تعاونی‌های که دارند ادامه یابد که این مهم بسیاری از گره‌های مردم را باز می‌کند، تاکید کرد: ما خرسندیم که صیادان امروز تبسم بر لبانشان نقش بسته و کارشان سامان یافته که این مهم موجب خوشحالی ماست.

افتتاح چندین طرح و پروژه مهم و دیدار با مردم استان هرمزگان از جمله برنامه‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به دروازه پیشرفت ایران است.

وزیران کشور، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در این سفر ۲ روزه، آیت‌الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

رئیس‌جمهور به همراه هیأت دولت امروز و فردا برای بهره‌برداری از یکهزار و ۳۲ طرح عمرانی به ارزش ۱۰۵ همت (یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال) میهمان مردم خونگرم و ولایتمدار هرمزگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =