• ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
  • کد خبر: 4626
  • readingTime: ۱ دقیقه
دوومیدانی

تیم دوومیدانی آقایان و بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مسابقات بین المللی داخل سالن شرکت می کنند.

به گزارش ایراسین، تیم دوومیدانی آقایان و بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مسابقات بین المللی داخل سالن گرامیداشت دهه مبارک فجر با حریفان داخلی و خارجی رقابت می کنند. عزیزالله مشفقی سرپرست تیم دوومیدانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اینباره اظهار داشت: تیم های دو و میدانی آقایان و بانوان فولاد مبارکه سپاهان در قالب یک کاروان 48 نفره در این مسابقات حضور خواهند داشت و دوندگان طلایی پوش سپاهان در تمام مواد رقابت های داخل سالن به سرمربیگری حسن بادپی در بخش اقایان و فاطمه بهرامی در بخش بانوان با حریفان خود به رقابت می پردازند.

عزیزالله مشفقی افزود: در این مسابقات چند تیم خارجی از کشورهای مالزی، افغانستان، سوریه، عمان و قرقیزستان و تیم های فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج فارس، مس کرمان، قزوین، نیروی زمینی ارتش، اعتماد کالا یزد و تیم ملی جوانان در بخش آقایان و در بخش بانوان نیز تیم های فولاد مبارکه سپاهان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری مشهد، سلکتور، دو تیم از استان های کرمان و مازندران و تیم ملی جوانان حضور دارند.

وی در پایان اظهار داشت: بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران مسابقات بین المللی داخل سالن گرامیداشت دهه مبارک فجر در روزهای پنجشنبه و جمعه 19 و20 دی 98 به میزبانی مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =