• ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
  • کد خبر: 46087
  • readingTime: ۱ دقیقه
قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی از تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ از سوی دولت به مجلس در روز سه شنبه خبر داد و بر لزوم پایان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه کشور در هفته جاری تاکید کرد.

به گزارش ایراسین، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، در نوبت عصر یکشنبه ۲۸ آبان مجلس شورای اسلامی و دقایق پایانی نشست امروز در سخنانی، اظهار کرد: در این هفته حتماً باید همه موارد ارجاعی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه بررسی و به اتمام برسد و به شورای نگهبان ارسال شود. چرا که روز سه‌شنبه این هفته (۳۰ آبان) لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ از سوی دولت به مجلس تحویل داده می‌شود و باید بعد از بررسی برنامه هفتم توسعه، بلافاصله لایحه بودجه ۱۴۰۳ بررسی شود.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: هفته آینده هم نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه خواهند رفت. اگر برنامه هفتم تا پیش از سه‌شنبه تمام نشود، نمایندگان باید روز چهارشنبه هم در صحن مجلس حاضر شوند.

قالیباف خاطرنشان کرد: بر همین اساس تاکید می‌کنم برنامه هفتم توسعه باید تا سه‌شنبه این هفته در صحن مجلس و کمیسیون تلفیق بررسی و به اتمام برسد. حتی اگر این بررسی به صورت سه شیفت انجام شود.

همچنین رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه قهرمانی تیم والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران را در رقابت‌های جهانی مصر تبریک گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =