معلم

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه استخدام ۲۵ هزار نیرو هنوز به ما ابلاغ نشده است، گفت: پیشنهاد ما جذب نیروی مشترک برای تربیت بدنی و امور پرورشی است.

به گزارش ایراسین، رضا مراد صحرایی در خصوص آزمون استخدامی معلمان پرورشی و مراقبین سلامت گفت: هنوز جذب ۲۵ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی به ما ابلاغ نشده است. امیدوارم که به زودی جذب ۲۵ هزار نفر به ما ابلاغ شود.

وزیر آموزش و پرورش از طراحی یک آزمون ویژه خبر داد و گفت: سازمان اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش با هم در حال تدارک یک برنامه استخدامی متفاوت و اثرگذار است.

صحرایی تاکید کرد: همکاری می‌خواهیم که هم کار تربیت بدنی و سلامتی را انجام می‌دهد و هم کار امور تربیتی و مشاوره را پیگیری کند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: تدارک این برنامه نیازمند همفکری و جلسات تخصصی دارد که در حال انجام رایزنی آن با سازمان اداری استخدامی هستیم.

صحرایی خاطر نشان کرد: پیشنهاد اولیه این است که یک معلم هر دو کار، تربیت بدنی و امور پرورشی را انجام دهد؛ اما این موضوع هنوز جمع‌بندی نشده است و ان‌شاالله پس از جمع بندی در کارگروه مشترک ما و سازمان اداری و استخدامی رسماً اعلام می‌شود.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که این آزمون در چند ماه آینده برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =