• ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷
  • کد خبر: 44170
  • readingTime: ۱ دقیقه
ایران - اردن

تیم ملی فوتبال ایران با برتری مقابل اردن راهی فینال تورنمنت چهارجانبه این کشور شد و برای قهرمانی باید با قطر رقابت کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت چهارجانبه اردن در ورزشگاه بین‌المللی امان اردن به مصاف تیم ملی این کشور رفت و با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافت.

سردار آزمون (۸)، مهدی طارمی (۲۸) و مهرداد مهدی (۵+۹۰) زننده گل‌های ایران بودند و تک گل اردن را نیز یزن النعیمات (۷۴) به ثمر رساند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم اردن در دقایق تلف شده مسابقه به یک ضربه پنالتی رسید. ضربه پنالتی این تیم را در دقیقه ۲+۹۰ مسابقه احسان حداد به سمت دروازه بیرانوند زد که فضای بالای دروازه را شکافت و به بیرون رفت.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی، رامین رضاییان، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی(۴۶ - روزبه چشمی)، علیرضا جهانبخش (۶۹ - مهرداد محمدی)، محمد محبی، سردار آزمون (۶۹ - سامان قدوس) و مهدی طارمی.

قضاوت این مسابقه برعهدهمحمد الهویش از عربستان بود که عبدالله صمدی و احسان حداد از اردن و محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده از ایران را با کارت زرد جریمه کرد.

در این مسابقه چیزی که به شدت به چشم آمد ضعف خط دفاعی تیم ملی بود و مهاجمان اردن بارها از کمند مدافعان ایران عبور کردند که حاصل آن یک گل و یک ضربه پنالتی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =