• ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
  • کد خبر: 42951
  • readingTime: ۱ دقیقه
کریستیانو رونالدو

شکل ورود کریستیانو رونالدو در معیت کاروان النصر به تهران کاملاً برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش ایراسین به نقل از خبرورزشی، شمارش معکوس برای ورود کریستیانو رونالدو به ایران آغاز شده و حالا همه در انتظار هستند تا این فوق ستاره پرتغالی را در معیت نماینده عربستان برای جدال با پرسپولیس در تهران ببینند.

اگر در آخرین لحظات اتفاق عجیبی رخ ندهد،رونالدو چیزی حدود ۴۸ ساعت در تهران اقامت می‌کند و شامگاه سه شنبه ۲۸ شهریور به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. در همین رابطه مقامات برگزاری مسابقه با کمک سایر عوامل طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که شکل میزبانی کاملاً مطلوب باشد و تصویر خوبی از کشورمان بر جا بگذرد. البته نکته اینجاست که کاروان النصر و کریستیانو رونالدو چگونه وارد ایران خواهند شد؟

قبلاً اعلام شد که جت اختصاصی این باشگاه وارد فرودگاه مهرآباد می‌شود و از آنجا اعضای کاروان این تیم راهی هتل محل اقامتشان در شمال غرب پایتخت خواهند شد. در همین خصوص یکی از مسئولان فرودگاه مهرآباد به خبر ورزشی گفت: اگر محل فرود کاروان النصر عوض نشود، آنها وارد مهرآباد خواهند شد اما وظیفه میزبانی و انتقالشان از فرودگاه به هتل بر عهده سایر ارگانهاست. فرودگاه کارهای مربوط به ورود آنها را طبق قواعد بین‌المللی انجام می‌دهد ولی با توجه به اینکه با پرواز اختصاصی می‌آیند و بحث میزبانی مطلوب و حفظ امنیت کریستیانو رونالدو و همه آنها نیز اهمیت دارد، از طریق بخش ویژه و پاویون فرودگاه مهرآباد کارهایشان انجام می‌شود. آنها وارد قسمت پاویون و تشریفات اختصاصی می‌شوند و از همان جا هم فرودگاه مهرآباد را ترک خواهند کرد به عبارت دیگر اصلاً به قسمت خروجی مسافران عادی نخواهند آمد و مردم اصلاً این تصور را نکنند که می‌توانند با حضور در فرودگاه مهرآباد کریستیانو رونالدو را از نزدیک ببینند.

آنها طبق پروتکل‌ها با اسکورت خارج می‌شوند و به هیچ عنوان در فرودگاه با مردم عادی برخورد و ملاقات نخواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =