مهران زینلیان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: پروژه‌های آبی اولویت استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان امروز چهارشنبه در آئین بهره‌برداری از سامانه پایش برخط داده‌های کمی و کیفی منابع و مصارف آب استان اصفهان، اظهارکرد: راه‌اندازی این سامانه برای مدیریت مطلوب منابع آب و حوضه آبریز زاینده‌رود، یک مطالعه، اقدام و حرکتی بوده که به این نقطه رسیده و نتیجه آن به وضعیت بهتر حوضه زاینده رود و منابع آب کمک خواهد کرد.

وی افزود: باید توجه داشت هفته دولت نشانه‌ای است که هر سال در مسیر ما قرار دارد و می‌تواند نقطه عطفی برای یادآوری مسائل مختلفی باشد که در انجام وظایف برای مردم با آن مواجه هستیم و اینکه چه انتظاراتی از ما وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای نقد و بررسی و گفتگو در خصوص نقاط ضعف و قوت در هر سیستم و دستگاه اجرایی و ارتباط با مردم بوده و خوب است که رسانه‌ها در خصوص‌تلاش دستگاه‌های دولتی و اقدامات دولت را به نحو مطلوب به اطلاع مردم برسانند.

افتتاح و کلنگ زنی ۴۳۸ کلان پروژه در استان اصفهان

زینلیان ادامه داد: امسال در هفته دولت ۴۳۸ کلان‌پروژه ملی در استان داشتیم که ۳۸۸ پروژه افتتاح و ۷۰ مورد کلنگ زنی طرح‌ها بود که با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان انجام شد.

وی اضافه کرد: همچنین افتتاح پروژه‌های مشارکتی استان از دیگر برنامه‌های هفته دولت بود که در مجموع ۱۲ هزار پروژه مشارکتی با اعتبار دولتی بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان داشتیم و بخشی از آنها در هفته دولت بهره‌برداری شد درحالی که بخشی از آنها نیز پیش‌تر به بهره‌برداری رسیده بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه پروژه‌های آبی اولویت استان ما است، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها بخش زیادی از وقت ما را گرفته است اما از پیشرفت کار آنها در استانداری راضی نیستیم؛ با وجود این کارها به خوبی پیش می‌رود و امید است با همت همه، گره‌های چند ساله را باز کنیم و با همدلی پروژه انتقال آب دریا و دیگر منابع هر چه زودتر اجرایی شود تا تشنگی در اصفهان را کاهش دهیم و جبران کسری منابع آب شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =