• ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
  • کد خبر: 40031
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال کوبا - ایران

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود از فصل ۲۰۲۳ لیگ ملت‌ها مقابل کوبا شکست خورد تا با تنها ۲ پیروزی به کار خود در این مسابقات پایان دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود از فصل ۲۰۲۳ لیگ ملت‌های والیبال، به مصاف کوبا رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

تیم ایران بازی را با محمد موسوی، محمد ولی‌زاده، بردیا سعادت، علی رمضانی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایون‌فرمنش و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) آغاز کرد تا شاید با ترکیبی متفاوت در آخرین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ به پیروزی برسد. کوبا در ست نخست اما با حملات موثرتر با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید.

بازیکنان کوبا در ست دوم نیز از توان بدنی و پرش‌های بلند خود استفاده کردند و در حالی که دفاع روی تور ایران، تاثیرگذاری بازی‌های قبل را نداشت از ایران پیش افتادند. در شرایطی که تمرکز سرویس‌های کوبا روی ساعدعای امیرحسین اسفندیار بود، توپگیری‌های محمدرضا موذن و حملات بردیا سعادت، برتری ۲۴ بر ۲۲ ایران را به دنبال داشت. دو دفاع متوالی بی نقص از بازیکنان ایران، پیروزی ۲۸ بر ۲۶ را برای شاگردان علی طلوع‌کیان در ست دوم به ثبت رساند.

کوبایی‌ها در ست سوم از اشتباهات بازیکنان ایران، حداکثر استفاده را بردند و در حالی که امتیازات دو تیم خیلی نزدیک بود در نهایت ۲۵ بر ۲۳ برنده شدند.

ست چهارم نیز، دو تیم بازی نزئیکی را به نمایش گذاشتند که حاصل آن، تساوی در امتیاز ۲۳ و سپس ۲۸ بود. اشتباهات بازیکنان کوبا در سرویس و استمرار حمله و دفاع‌ از سوی بازیکنان ایران، پیروزی ۳۰ بر ۲۸ برای ایران را در ست چهارم به دنبال داشت.

ست پایانی با برتری کوبا آغاز شد و بازدهی حملات ایران، قابل قبول نبود. علی طلوع‌کیان در حالی که تیمش ۵ بر یک عقب بود، تقاضای وقت استراحت کرد تا شاید وقفه‌ای در روند امتیازگیری حریف ایجاد شود ولی این تاکتیک تا حد کمی جواب داد. ایران در پایان ۱۵ بر ۱۰ نتیجه را واگذار کرد تا بدترین نتایج تیم ملی والیبال در تاریخ لیگ ملت‌ها در سال ۲۰۲۳ به ثبت برسد.

با ثبت این نتیجه، تیم ملی والیبال ایران با ۱۰ شکست و ۲ پیروزی به کار خود در VNL ۲۰۲۳ پایان داد.

پایان کار تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها با ثبت بدترین عملکرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =