• ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
  • کد خبر: 39538
  • readingTime: ۱ دقیقه
مراد صحرایی

«سید رضا حسینی» طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، به عنوان «رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان» منصوب شد.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، در شرایطی که وزیر آموزش و پرورش در سفر معنوی حج به سر می‌برد، امروز خبر یک انتصاب در وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

«سید رضا حسینی» با حکم وزیر آموزش و پرورش به عنوان «رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان» منصوب شد.

در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تجارب و شایستگی جناب‌عالی و براساس صورتجلسه شماره یک هیأت امنای باشگاه دانش پژوهان جوان و در اجرای بند ۸ اساسنامه باشگاه، به موجب این ابلاغ به عنوان «رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب و پیگیری سیاست‌های رئیس‌جمهور محترم،‌ با رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در جهت تحقق سند تحول بنیادین و توجه ویژه به موارد زیر موفق و موید باشید:

طراحی خط‌مشی برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های آموزشی فرهنگی و پژوهشی در ستاد و استان‌ها در چهارچوب اساسنامه مصوبات هیأت امنا و اسناد تحولی وزارت متبوع برای پاسخگویی توأمان به نیاز جامعه و افراد مستعد در ابعاد علمی فرهنگی، هویتی و حرفه‌ای.
شناسایی جوانان دارای استعداد سرشار در رشته‌های مختلف علمی و هدایت آنها در مسیر اثرگذاری حداکثری برای تحقق اهداف مقدس نظام و تمدن اسلامی.
جریان سازی و شبکه‌سازی در بدنه آموزش‌وپرورش برای افزایش اهتمام دانش آموزان و معلمان به علوم پایه و علوم انسانی و ایجاد علاقه علمی برای تلاش دامنه‌دار در شکوفایی علمی نسل آینده از طریق برگزاری رویدادهای علمی و فرهنگی.
برقراری ارتباطات علمی با مراکز معتبر جهانی و برگزاری منظم دقیق و هدف‌دار المپیادها و مسابقات علمی برای کسب رتبه‌های برتر بین‌المللی در جهت ارتقای اعتمادبه‌نفس ملی.
تقویت فعالیت‌های پژوهشی حرفه‌ای و فرهنگی در میان فارغ‌التحصیلان باشگاه برای آماده‌سازی نیروهای انسانی توانمند و علاقه‌مند به حل مسائل کشور.
گسترش عدالت آموزشی و ارتقای مشارکت دانش آموزان در فعالیت‌های باشگاه به‌ویژه برای دختران و دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار.
اهتمام به استقرار کامل باشگاه دانش‌پژوهان جوان اعم از تنظیم ساختار بودجه نیروی انسانی و مقررات با استفاده از منابع مردمی و حاکمیتی به‌ویژه در تعامل با سرمایه ارزشمند نخبگان علمی، فرهنگی و اجرایی.
تعیین شاخص‌ها و اعتبارسنجی مسابقات ملی و بین‌المللی و اعطای جوایز و مشوق‌های انگیزاننده و حرکت آفرین ازجمله پیگیری باز تنظیم اثربخش تسهیلات اعطایی به مدال‌آوران المپیادهای علمی.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =