• ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
  • کد خبر: 3911
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان می تواند کمک شایانی به والیبال استان اصفهان کند.

به گزارش ایراسین، مقرر است لیگ برتر والیبال کشور با حضور تیم فولادمبارکه سپاهان از هشتم آبان ماه 98 استارت بخورد و به علت اینکه تاکنون مراسم قرعه کشی این فصل انجام نشده، مشخص نیست که طلایی پوشان اصفهانی در هفته نخست مقابل چه تیمی صف آرایی خواهد کرد.

رقابت‌های فصل جاری لیگ‌برتر والیبال برای اصفهانی‌های والیبال دوست روزهای خوبی را در پیش دارد، اسفند سال گذشته تیم فولاد مبارکه سپاهان توانست به لیگ برتر والیبال کشور صعود کند و در فصل جاری به عنوان تنها نماینده اصفهان در این رقابت‌ها حضوری پرقدرت خواهد داشت.

مسئولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای حضور پرقدرت در لیگ برتر کشور، رحمان محمدی راد سرمربی پیشین شهرداری وارمین که این تیم را قهرمان ایران و آسیا کرد،  جذب کرد تا بتواند به عنوان درخشانی را در لیگ امسال کسب کند.

این تیم علاوه بر سرمربی جدید خود چندین بازیکن خوب دیگر همانند علیرضا جلالی از شهرداری ورامین، سعید جواهری توانا بازیکن سابق تیم زیر ۲۳ سال ایران، علیرضا مباشری بازیکن سابق تیم ملی، محمدطاهر وادی پاسور سابق تیم ملی، احسان دانش‌دوست بازیکن تیم ملی نوجوانان والیبال ایران را جذب کرد.

تیم فولاد مبارکه سپاهان تاکنون با ۱۵ بازیکن  والیبال برای فصل جاری قرار داد بست که چهار بازیکن از اصفهان هستند و سایر بازیکن از نقاط دیگر کشور می باشند.این تیم از یک ماه قبل تا اکنون، سه مسابقه دوستانه برگزار نموده که ۲ بازی با تیم سایپا در تهران بود که هر دو بازی پیروز شد،۲ بازی با مریوان داشته و دو بازی نیز با شهداب یزد برگزار نمود که یک بازی را به این تیم واگذار کرد.

بدون شک، حمایت تماشاگران از این تیم می تواند تنور والیبال استان اصفهان را روشن نگه دارد و باشگاه ها می توانند با سرمایه گذاری در والیبال در این راه قدم بردارند.

در حال حاضر  ۱۲۰ کانون فعال والیبال در اصفهان وجود دارد که بچه های بالای یک متر ۸۰ سانتی متر را شناسایی می کنند و اگر در والیبال استفاده شوند، استان اصفهان می تواند دو سه تیم خوب در رده های مختلف داشته باشد.

استفاده از ظرفیت های والیبال استان می تواند این رشته را با وجود تماشاگران مشتاقی همانند هواداران طلایی رونق دهد و باعث کشف استعدادهای جوان این رشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =