استاندار اصفهان

استاندار اصفهان از تصویب و تایید ۵۰ مصوبه در حوزه‌های مختلف برای شهرستان لنجان خبر داد و گفت: امروز صنعت با حوزه اقتصاد و معیشت استان عجین شده است و نمی‌توان جدایی بین این حوزه‌ها داشته باشیم. صنعت با نگاهی که به مردم و منطقه دارد، سعی در حفظ همگرایی و وحدت در سطح شهرستان دارد تا زندگی همراه باهم و رضایت از همدیگر در شهرستان را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در پایان نشست مشترک شورای اداری استان و شهرستان لنجان در مجتمع فولاد سبا در جمع خبرنگاران، گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط فرماندار لنجان و حضور دستگاه‌های اجرایی استان هجدهمین سفر کاروان خدمت دولت مردمی به شهرستان لنجان از شب گذشته آغاز شد و در ساعات ابتدایی صبح امروز ادامه پیدا کرد تا با بازدیدهای میدانی و برگزاری جلسات مرتبط بتوانیم در راستای توسعه شهرستان لنجان گام برداریم.

استاندار اصفهان به برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مرتبط با شهرستان لنجان اشاره کرد و افزود: با هماهنگی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری جلسه‌ای برپا شد و به لطف خدا توانستیم تعداد زیادی از پرونده متقاضیان شهرستان لنجان که در حوزه‌های مختلف تولید دچار مشکل بودند؛ بررسی و ارزیابی کنیم و تصمیمات موثری برای حل آنها اتخاد کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: دو جلسه مجزا با بخشداران، رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان با محوریت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و در بخش‌های عمرانی و زیرساختی نیز برگزار شد و خوشبختانه در این جلسات نیز تصمیمات خوبی گرفته شد.

استاندار اصفهان در ادامه گفت: همچنین با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با نخبگان و مؤثرین سیاسی و اجتماعی شهرستان لنجان دیدار و گفتگو داشتیم و از نزدیک و بدون واسطه شنونده چالش‌های شهرستان از زبان آنان بودیم.

استاندار اصفهان همچنین به برگزاری نشست مشترک شورای اداری استان و شهرستان در مجتمع فولاد سبا اشاره کرد و گفت: در جمع بندی سفر نیز ۵۰ مصوبه در حوزه‌های مختلف زیرساختی، طرح نهضت ملی مسکن، نوسازی مدارس، ساماندهی کارگاه‌های مزاحم شهری و ... برای شهرستان لنجان به تصویب و تأیید اعضا رسید.

مرتضوی ضمن اشاره به زمان بندی برای اجرای مصوبات، بیان کرد: قطعاً با زمان بندی مشخصی که برای هر مصوبه در نظر گرفته شده است انتظار می‌رود دستگاه‌ها نیز اهتمام لازم را برای انجام تعهدات خود داشته باشند.

مرتضوی از نظارت مستقیم استانداری بر اجرای این مصوبات خبر داد و خاطرنشان کرد: باتوجه به زمانبندی که برای این مصوبات درنظر گرفته شده، انتظار می‌رود دستگاه‌های مختلف برنامه‌ریزی کرده تا در مهلت مقررشده مصوبات را به سرانجام برسانند. استانداری نیز در این راستا در قالب  ستاد دبیرخانه سفر استان رصد ماهانه بر روی مصوبات دارد. همچنین در قابل نرم‌افزاری همه دستگاه‌ها را رصد می‌کند.

همگرایی صنعت با جامعه 

استاندار اصفهان درخصوص انتخاب مجتمع فولاد سبا برای برگزاری این نشست گفت: امروز صنعت با حوزه اقتصاد و معیشت استان عجین شده است و نمی‌توان جدایی بین این حوزه‌ها داشته باشیم.

مرتضوی ادامه داد: همکاری و همدلی که در سطح شهرستان وجود دارد سبب فراهم شدن پشتیبانی و کمک بخش‌های مختلف شده است. همچنین مدیریت شهرستان در مباحث مختلف مربوط به صعنت دید تسهیلگرانه دارد؛ صنعت نیز با نگاهی که به مردم و منطقه دارد و پشتیبانی‌هایی که انجام می‌دهد، سعی در حفظ این همگرایی و وحدت در سطح شهرستان دارد تا همراهی و رضایت مردم و صنعت را  درشهرستان را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در جریان هجدهمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان به لنجان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به همراه جمعی از معاونین خود و مسئولین شهرستان لنجان و زرین شهر از مجتمع فولاد سبا فولاد مبارکه بازدید کردند تا درجریان آخرین پیشرفت و دستاوردهای این واحد صنعتی قرار گیرند. همچنین جلسه شورای اداری مشترک استان اصفهان در این مجتمع برگزار شد. 

این جلسه مشترک با حضور حجت الاسلام قاسم باقریان، امام جمعه زرین شهر حسین رجایی، نماینده مردم شهرستان لنجان، حمیدرضا محمدی فشارکی، فرماندار شهرستان لنجان، امیررضا نقش، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان معاون هماهنگی امور اقتصادی، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، مصطفی خضری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان و به ریاست سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان برگزار شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =