• ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
  • کد خبر: 38347
  • readingTime: ۱ دقیقه
آلومینیوم

قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۱، با افزایش ۱۲ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۲۳۰ دلار رسید.

به گزارش ایراسین به نقل از فلزات آنلاین، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۱، با افزایش ۱۲ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۲۳۰ دلار رسید.

همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه ۹ خرداد ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (جمعه، پنجم خرداد ماه)، رشد ۰٫۵ درصدی معادل ۱۲ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز جمعه پنجم خرداد ماه، آلومینیوم دو هزار و ۲۴۲ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۲۳۰ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز سه‌شنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۱٫۳ درصدی معادل ۲۸ دلار، از دو هزار و ۲۰۲ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۲۳۰ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه با افزایش ۶ هزار و ۷۵۰ تنی، از ۵۷۹ هزار و ۷۷۵ تن به ۵۸۶ هزار و ۵۲۵ تن رسیده است.

قیمت آلومینیوم ۰٫۵ درصد رشد پیدا کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =