هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از نیمه‌ آماده‌باش نیروهای امداد و نجات این سازمان به منظور مقابله با مخاطرات پیش‌بینی شده از جمله وزش باد شدید، خبر داد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایمنا، محمدنوید متقی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان اظهار کرد: پوشش وضعیت‌های بحرانی اعلام شده از سمت ستاد مدیریت بحران، بر عهده معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خواهد بود که دارای چهار حالت وضعیت عملیاتی و آماده‌باش سفید، زرد، نارنجی و قرمز است و بر اساس رنگ اعلامی برای هر بحران، نیروها ساماندهی خواهند شد.

وی با اشاره به معانی رنگ‌های هشدارهای اعلامی، افزود: رنگ سفید به معنای وضعیت عادی، رنگ زرد به معنای انجام اقدامات احتیاطی، رنگ نارنجی به معنای نیمه آماده‌باش و رنگ قرمز به معنای آماده‌باش کامل است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به منظور مقابله با مخاطرات پیش‌بینی شده از جمله وزش باد شدید، احتمال شکستگی درختان و بارش باران، نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در وضعیت نارنجی (نیمه آماده‌باش) قرار دارند و بر اساس هشدار صادر شده، در شهرستان‌های جنوبی استان، امکان شدت یافتن بارش‌ها و آب‌گرفتگی وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =