• ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
  • کد خبر: 37886
  • readingTime: ۱ دقیقه
رمز ارز

بیت‌کوین در هفته پایانی اردیبهشت‌ماه در کانال ۲۶ تا ۲۷ هزار دلار نوسان کرد تا با ثبات قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال، بسیاری از آلت‌کوین‌ها به شدت صعودی شوند. البته همچنان جو کلی بازار منفی است و تحلیلگران بسیاری از احتمال ریزش شدید رمزارزها در طول هفته‌های آینده می‌گویند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته پایانی اردیبهشت‌ماه برای بازار رمزارزها متعادل به پایان رسید تا همین تعادل بهانه‌ای برای رشد آلت‌کوین‌ها باشد. در بازار رمزارزها با ثبات نسبی قیمت بیت‌کوین، قیمت آلت‌کوین‌ها رشد می‌کند. هفته گذشته نیز از ۱۰۰ رمزارز برتر کریپتو با بیشترین حجم بازار قیمت ۶۳ رمز ارز رشد کرد. نوسان هفتگی این رمز ارزها به قرار نمودار زیر است:

هفته متعادل رمز ارزها

هفته گذشته بخش عمده بازار رمزارزها نوسان مثبتی به ثبت رساند و در میان آنها بعضی از رمزارزها حتی بیش از ۲۰% رشد کردند. در مقابل در نیمه قرمز بازار، تنها یک رمزارز بیشتر از ۵ درصد منفی شد. بیت‌کوین نیز با رشد کمتر از ۱ درصد در میان رمزارزهای مثبت هفته قرار گرفت.

نیمه سبز بازار

رمز ارز RNDR با رشد بیش از ۳۰ درصدی در هفته پایانی اردیبهشت ماه سبزترین رمز ارز بازار بود. این رمز ارز اکنون حدود ۲ دلار و ۳۷ سنت قیمت دارد. پایین‌ترین و بالاترین قیمت RNDR نیز به ترتیب ۹ سنت و ۹ دلار است. اخبار مثبت از طرح‌های جدید RNDR باعث شد تا قیمت آن در مدت کوتاهی از ۱ دلار و ۶۰ سنت تا ۲ دلار و ۳۷ سنت افزایش پیدا کند.

نوسان قیمت سایر رمزارزها در نیمه سبز بازار به قرار جدول زیر است:

هفته متعادل رمز ارزها

لایت کوین یکی از رمزارزهای مثبت هفته بود. قیمت این رمز ارز اکنون ۹۲ دلار است و اگرچه با سقف ۴۰۰ دلاری خود فاصله دارد ولی عملکرد لایت‌کوین در طول هفته‌های گذشته مثبت بود. فعالان بازار یکی از دلایل رشد قیمت لایت‌کوین را نزدیک شدن به تاریخ هاوینگ می‌دانند. در هاوینگ پاداش ماینرها کاهش پیدا می‌کند در نتیجه با کاهش عرضه قیمت رمزارز صعودی خواهد شد.

نیمه قرمز بازار

رمز ارز PEPE برای چندمین هفته متوالی عملکردی منفی داشت و بیش از ۱۰ درصد ریخت. نوسانات این رمز ارز در طول هفته گذشته بسیار زیاد بود. برای مثال یک روز ۲۰ درصد کاهش پیدا می‌کرد و روز بعدی تا ۱۰ درصد بالا می‌رفت. به همین دلیل PEPE خیلی زود تریدرهای بسیاری را جذب کرد البته نوسانات زیاد این رمز ارز با ضرر سنگین بسیاری از تریدرها همراه بود.

نوسان قیمت سایر رمزارزها در نیمه قرمز بازار به قرار جدول زیر است:

هفته متعادل رمز ارزها

رمز ارز سولانا با کاهش قیمت در طول هفته‌پایانی اردیبهشت ماه به سطح ۲۰ دلار بازگشت. قیمت این رمز ارز در زمان اوج بازار به ۲۶۰ دلاررسیده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =