وزیر کار و تعاون

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در دولت سیزدهم به جمع بیمه‌شدگان اجباری کشور اضافه شد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در جریان سفر به استان مرکزی در محل پاویون دولت این استان افزود: شواهد بیانگر آن است که وعده رئیس جمهور در ایجاد سالانه یک میلیون شغل محقق شده و این مهم به شیوه‌های مختلف قابلیت صحت سنجی دارد.

وی ادامه داد: براساس گزارش‌های موسسه پژوهشی تامین اجتماعی حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار فرصت شغلی جدید در دولت سیزدهم در کشور ایجاد شده و این اقدام شایسته با وجود تعداد قابل توجهی بازنشسته اجازه نداده است که ضریب پشتیبانی صندوق تامین اجتماعی سیر نزولی داشته باشد و اکنون ضریب این صندوق مثبت ارزیابی می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: این وزارتخانه یکی از دستگاه‌هایی است که در راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و تعطیل نقش دارد و در این راستا همه نهادها باید به وظایف خود عمل کنند و در طول فعالیت دولت سیزدهم شمار قابل توجهی از این واحدها به چرخه تولید بازگشته‌اند.

مرتضوی ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی و نظارت میدانی بر طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به این استان در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از مهمترین اهداف سفر خود به سرزمین آفتاب عنوان کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم را دولت صادق‌الوعد عنوان کرد.

بازدید از شرکت هپکو، افتتاح مرکز همایش‌های بین‌المللی پروین اعتصامی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شرکت در کارگروه اشتغال استان مرکزی از مهمترین برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به اراک است.

مرتضوی همچنین عصر امروز به خمین، محلات و دلیجان سفر می‌کند و ضمن بازدید از بیت تاریخی امام راحل و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی در خمین از چند طرح در دست اجرای این سه شهرستان بازدید می‌کند.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =