• ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
  • کد خبر: 36534
  • readingTime: ۱ دقیقه
شهداد مرتجی

سرمربی تیم هندبال سپاهان‌نوین گفت: از حمایت باشگاه و هیئت مدیره تشکر می‌کنم، حتی وقتی از جدول عقب بودیم، حمایت خود را دریغ نکردند.

شهداد مرتجی سرمربی تیم هندبال سپاهان‌نوین پس از برتری مقابل گیتی‌پسند اظهار داشت: پیش‌بینی یک بازی فشرده و سخت را داشتیم، دو هفته روی تیم گیتی‌پسند کار کرده بودیم، تمام حرکات این تیم در دفاع و حمله را آنالیز کرده بودیم، خوشحالم ‌که بچه‌ها امروز خیلی خوب دستورات تاکتیکی را اجرا کردند

وی افزود: اگر توپ‌های‌ تک به تک ما تبدیل به گل می‌شد، اختلاف خیلی بیشتر از این می‌شد، دست تک‌تک بازیکنان را می‌بوسم چون خیلی زحمت کشیدند؛ از حمایت باشگاه و هیئت مدیره تشکر می‌کنم، وقتی از جدول عقب بودیم، حمایت خود را دریغ نکردند.

مرتجی تصریح کرد: بازیکنانی که به عنوان ذخیره به بازی آمدند خیلی به ما کمک کردند و این نشان می‌دهد که ما یک تیم کامل هستیم که با جوانی خود آینده روشنی در پیش دارند.

سرمربی تیم سپاهان‌نوین گفت: بازی بالا و پایین زیادی داشت، علی‌رغم این که اخطار های ۲ دقیقه دریافت کرده بودیم، در یک ربع آخر بازی بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و دروازه‌بان تیم هم عملکرد خوبی داشت تا با اختلاف ۳ امتیاز برنده شدیم.

وی در پایان گفت: هدف ما ارتقا سپاهان‌نوین است، امیدوارم با یاری خدا به حداقل حق خود که حضور در جمع ۴ تیم برتر است دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =