کریستیانو رونالدو

رفتار زشت کریستیانو رونالدو پس از شکست النصر مقابل الهلال باعث شده بسیاری خواهان اخراج او از لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی شوند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، برای کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی النصر نبرد با الهلال نه تنها با شکست همراه شد، بلکه حوشی بسیاری هم برای او به همراه داشت.

بعد از این که رونالدو با حرکتی شبیه حرکات کشتی‌کچ درون زمین بازیکن حریف را متوقف کرد و این حرکت خبر ساز شد، هنگام بیرون رفتن از زمین هم با تشویق لیونل مسی روبه‌رو شد که واکنش زشتی به آن نشان داد.

در همین راستا، بسیاری از کارشناسان و خبرنگاران در فوتبال عربستان خواهان اخراج فوق‌ستاره گرانقیمت پرتغالی شدند که سالیانه 200 میلیون دلار در این کشور حقوق می‌گیرد.

پیش از این در لیگ عربستان الحسن کیتا بازیکن گینه‌ای این حرکت را انجام داده بود. رفتاری که منجر به اخراجش از لیگ فوتبال عربستان شد. پس از آن حادثه شاهزاده سلطان بن فهد بن عبدالعزیز رییس فدراسیون عربستان سعودی تصمیم گرفت توصیه‌های کمیته انضباطی و حرفه‌ای عربستان سعودی را تایید کند و قرارداد این بازیکن سابق الاتحاد را لغو کرده و او را از این رقابت‌ها اخراج کند.

فیصل ابوثنین، بازیکن سابق الهلال، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: فدراسیون فوتبال عربستان در قبال با این اقدام شرم‌آور در خطر است. لیگ عربستان جاه‌طلبی خود را دارد و می‌خواهد در سطحی جهانی ظاهر شود و ستاره های بین‌المللی را جذب کند تا آنها به هیجان لیگ بیافزایند و هواداران را سرگرم کنند، نه اینکه این رفتار شرم آور و رسواکننده را داشته باشند. آیا قانون برای همه متخلفان، صرف نظر از شهرت آنها، اجرا خواهد شد؟

با توجه به این که حضور رونالدو در عربستان فقط بُعد فوتبالی ندارد، بعید است با این حرکت هم او را سعودی‌ها کنار بگذارند، اما این احتمال وجود دارد برای فروکش کردن خشم مردم با محرومیت مواجه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =