• ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
  • کد خبر: 30854
  • readingTime: ۲ دقیقه
گل گهر

بیشترین درآمدزایی "کگل" در آبان ماه از فروش محصولات در بازار داخلی بود که ۹۶ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایراسین، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۱ میزان درآمد خود در این دوره را از فروش گندله، کنسانتره سنگ آهن و گندله ریزدانه به دست آورد، درآمد عملیاتی "کگل" در هشتمین ماه از سال جاری برابر با ۳ هزار میلیارد تومان بود و همچنین از ابتدای سال مالی تاکنون نیز توانست به درآمد تجمیعی ۲۵ هزار و ۱۶۴ میلیارد تومانی برسد.

درآمد ماهانه ای که "کگل" در آبان ماه سال جاری در کارنامه مالی خود به ثبت رساند متشکل از بازار های داخلی و صادراتی بود، بیشترین تمرکز "کگل"در این دوره مربوط به بازار داخل کشور با کسب درآمد ۲ هزار و ۸۸۰ میلیارد تومانی بود و از فروش محصول در بازار صادراتی نیز توانست به درآمدزایی ۱۲۰ میلیارد تومانی دست پیدا کند.

میزان سرمایه ای که "کگل" در ۸ ماه سپری شده از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۲۰ هزار میلیارد تومان بود، لازم به ذکر است که این شرکت معدنی در این دوره ۸ ماهه به میانگین درآمدی ۳ هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان رسید.

همان گونه که گفته شد بیشترین درآمدزایی معدنی و صنعتی گل گهر در آبان ماه سال جاری از فروش محصولات در بازار داخل کشور بود که ۹۶ درصد از درآمدزایی ماهانه را به خود اختصاص داد و مابقی آن نیز در بازار خارج از کشور شکل گرفت.

محصولی که در بازار داخل کشور عنوان درآمدزاترین محصول را به نام خود زد مربوط به گندله با هزار و ۵۱۶ میلیارد تومان بود و همچنین این در بازار صادراتی نیز تنها محصولی بود که کگل از فروش آن کسب درآمد کرد.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه میزان درآمد تجمیعی صادراتی که از فروش گندله و کنسانتره سنگ آهن شناسایی کرد نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان بود که نسبت به سال گذشته این بازار با رشد ۲ هزار و ۸۰۴ میلیارد تومانی همراه بود، کگل در دوره مشابه سال گذشته تنها از فروش گندله ریزدانه کسب درآمد کرد.

مقدار فروش ماهانه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در پایان آبان ماه ۱۴۰۱ یک میلیون و ۹۷ هزارتن به سهامداران اطلاع رسانی شد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مقدار فروش این شرکت ۸ میلیون و ۳۱۹ هزارتن به ثبت رسیده است. بیشترین مقدار فروش ماهانه کگل در آبان ماه متعلق به محصول گندله در بازار داخل کشور با ۸۸۵ هزارتن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =