مصطفی طاهری

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به ارتقای فعالیت‌های معدنی در استان تاکید کرد و گفت: یکی از مشکلات این حوزه در بحث‌های اجتماعی است.

به گزارش ایراسین به نقل از مهر، مصطفی طاهری ظهر یکشنبه در دیدار با معاون سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و مدیران صنایع معدنی استان زنجان، به ارتقای فعالیت‌های معدنی در استان تاکید کرد و گفت: یکی از مشکلات این حوزه در بحث‌های اجتماعی است.

وی ابراز داشت: طبق تصمیم اتخاذ شده، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدور) در ۲ سرفصل اکتشاف و حوزه‌های زیرساختی که انجام آن از توانایی بخش خصوصی خارج است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی مردم مشاهده کنند که به خاطر معدن، زیرساخت‌های مورد نیاز از قبیل آب و برق تأمین شده است، وضعیتی بهتری بوجود می‌آید.

طاهری تاکید کرد: طبق قانون، ایمیدور در بخش معدن نمی‌تواند سرمایه گذاری کند مگر آنکه سرمایه گذاری نیاز باشد و از سوی بخش خصوصی اعلام آمادگی انجام نگیرد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شده که کارهای مطالعاتی معادن توسط ایمیدور انجام و مزایده با مشارکت بخش خصوصی باشد.

طاهری افزود: در صورتی که سرمایه گذاری در حدی است که نیاز کشور را بخش خصوصی نمی‌تواند انجام دهد، در آن زمان ایمیدرو بصورت مستقیم یا غیرمستقیم در ۲ پروژه مصوب شده کار مطالعاتی را انجام داده و حضور می‌یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =