• ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
  • کد خبر: 29138
  • readingTime: ۱ دقیقه
یحیی گل محمدی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سپاهان تیمی است که همیشه برای من قابل احترام بوده و بازی برابر این تیم برای هر دو تیم دشوار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، یحیی گل‌محمدی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: از حضور در شهر زیبا و تاریخی اصفهان خوشحال هستم و استقبال خیلی خوبی از ما صورت گرفت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی فردا ادامه داد: بازی حساسی در پیش روی ما قرار دارد و سپاهان تیمی است که همیشه برای من قابل احترام بوده. این بازی برای هر دو تیم دشوار خواهد بود و آسانی ندارد. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آنالیز خوبی هم از سپاهان داشتیم. سپاهان رقیب همیشگی ما در سال‌های اخیر بوده و سه امتیاز برابر این تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: در بازی برابر سپاهان با همه توان و با تمرکز بالا در همه خطوط تلاش خواهیم کرد، اما نباید فراموش کرد که سپاهان تیم خطرناکی است و برای دو تیم سه امتیاز این دیدار از ارزش خاصی برخوردار خواهد بود.

گل‌محمدی که تیمش نخستین شکست فصل خود را با حواشی بسیار زیادی پشت سر گذاشته، تاکید کرد: پس از شکست برابر تراکتور در هفته گذشته مسابقات، سعی کردیم از لحاظ روحی و روانی آماده جدال با سپاهان شویم.در این شرایط شاد کردن دل هواداران اهمیت دارد و بازیکنان با تمرکز بالایی بازی خواهند کرد. موارد فنی را بررسی کردیم و اجرای آن می‌تواند به تیم کمک کند. همه بازیکنان انگیزه بالایی برای این بازی دارند و می‌خواهند به هواداران شادی هدیه کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومان تیمش توضیح داد: امید عالیشاه به این بازی نمی‌رسد و به همین دلیل با ما به اصفهان نیامده اما شرایطش بهتر شده است و امیدوارم به زودی به ما ملحق شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره جایگاه و اهمیت فوتبال در شرایط فعلی کشور خاطرنشان کرد: فوتبال بخش مهمی از زندگی ما است و می‌تواند برای بخش بزرگی از جامعه الهام بخش باشد. می‌توان با برد جمعی را شاد یا با باخت ناراحت کرد. بازی‌های خوبی تا کنون داشته‌ایم و از لحاظ روحی و روانی برای ایجاد شادی در اردو سرخ‌ها آماده‌ایم.

گفتنی است، رقابت فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۲۰ روز جمعه (فردا) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =