پیمان اکبری

پیمان اکبری گفت: لیگ باشگاه‌های جهان را پیش رو داریم و این بازی‌ها در آذر ماه در کشور برزیل برگزار می‌شود و باید تا نیم فصل اتفاقات بهتری بفیتد و بازیکنان بهتری بگیریم که شاید این بازیکنان خارجی باشند. 

به گزارش خبرنگار ایراسین، پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان تهران، بعد از برد 3-0 مقابل تیم مس رفسنجان اظهار کرد: به تیم مس رفسنجان خسته نباشید می‌گویم. این بازی آن طور که میخواستیم دلچسب نشد. البته ۳ امتیازبازی را گرفتیم اما اینکه نمی‌دانستیم این تیم روبروی ما حاضر میشود یا نه بر کیفیت بازی تیمی ما تاثیر منفی گذاشت.

وی افزود: آنچه من نیاز داشتم پیاده نشد و امتیاز در دو ست اول نزدیک بود که بخشی از آن به خاطر تعویض‌های ما بود چرا که بار هر تعویض چند امتیاز اختلاف مثبت ما تمام می‌شد و تعویض ها جواب نداد؛ باید فکری کنیم تا در بازی های بعد این چنین نشود.

سرمربی تیم والیبال پیکان در خصوص برنامه آینده این تیم گفت: از گذشته و زمانی که در زمانی که در پیکان بازی می‌کردم پیکان تیمی مدعی بوده و هست و می‌خواسته جزو ۴ تیم اول لیگ باشد.

اکبری بیان کرد: لیگ باشگاه‌های جهان را پیش رو داریم و این بازی‌ها در آذر ماه در کشور برزیل برگزار می‌شود و باید تا نیم فصل اتفاقات بهتری بفیتد و بازیکنان بهتری بگیریم که شاید این بازیکنان خارجی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =