مس رفسنجان

در هفته دوم لیگ برتر والیبال مردان ایران، تیم مس رفسنجان که به دلیل عدم پرداخت بدهی فصل گذشته خود در هفته اول دچار باخت فنی شده بود، به مصاف تیم پیکان تهران می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۳ مهر ماه ۱۴۰۱ تیم والیبال مس رفسنجان به مصاف تیم پیکان می‌رود.

علی قربانی، سرپرست تیم والیبال مس رفسنجان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایراسین در این خصوص که با توجه به اینکه باشگاه مس رفسنجان هنوز پراخت‌های فصل قبل خود را به طور کامل انجام نداده و آیا این تیم اجازه بازی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر را خواهد داشت یا خیر، گفت: پرداخت‌ها روز سه شنبه انجام شده و بازی روز چهارشنبه انجام می‌شود.

این در حالی است که در اطلاعیه سازمان لیگ، تاکید شده است که این مسابقه از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه در سالن فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد به شرطی که حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۱۲ مهرماه بدهی مس رفسنجان از سوی این باشگاه تعیین تکلیف شده باشد.

به گفته بازیکنان فصل قبل این تیم، مبالغ واریزی به حساب آنان بخش بسیار کمی از بدهی مربوطه بوده است.

در هفته نخست لیگ برتر والیبال مردان ایران تیم مس رفسنجان به دلیل عدم تسویه حساب مالی با بازیکنان و کادر فنی و عدم پرداخت بدهی‌های خود به فدراسیون اجازه شرکت در مسابقات را پیدا نکرد.

به گفته سیدمیلاد تقوی، دبیرکل فدراسون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال دقیقا مطابق قانون و آئین‌نامه عمل کرده و اگر قرار باشد برای یک تیم استثنا قائل شود، نمی‌توان جوابگوی تیم‌های دیگر که تا پیش از آغاز مسابقات تسویه حساب کردند و همچنین بازیکنان سال گذشته این تیم باشد.

گفتنی است سازمان لیگ فدراسیون والیبال در هفته نخست لیگ برتر مردان به دلیل بدهی تیم مس رفسنجان به بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون، اجازه بازی به این تیم نداد و نماینده مس با شکست فنی سه بر صفر روبرو شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =