ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت که جلسه‌ای با کارلوس کیروش درباره تیم ملی فوتبال ایران نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژوزه مورایس شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از بازی فولاد مبارکه سپاهان مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: آلومینیوم فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و پیش‌بینی می‌کنیم فردا بازی زیبایی داشته باشیم. می‌خواهیم در خانه بازی خوبی برای خودمان و هواداران انجام دهیم. هیچوقت راجع به نتیجه صحبت نمی‌کنم، جو تیم خوب است‌.

وی درباره مصدومیت مانوئل فرناندز تاکید کرد: فرناندز مصدومیتی دارد که به بازی فردا نمی‌رسد.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان در واکنش به پرسشی مبنی بر جلسه بین او و کارلوس کی‌روش تاکید کرد: من هیچ جلسه‌ای با کی‌روش نداشتم.

مورایس با اشاره به حریف‌های دفاعی گفت: اگر سپاهان باشید، تیم‌های حریف سعی می‌کنند خوب دفاع کنند. این نشان دهنده کیفیت خوب ما دارد. در حال کار کردن هستیم و وقتی بخواهید یک تیم خوب داشته باشید، باید روزانه کار کنیم. همه چیز به سرعت تغییر نمی‌کند و هفته به هفته باید کار کنیم تا بتوانیم شرایط تیم را بهتر کنیم. ما هم به دنبال راه حل هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: این‌که می‌گویم شناخت ندارم، یعنی با فرهنگ مردم آشنایی ندارم و می‌خواهم با شرایط آشنا شوم تا بتوانیم به هدف‌هایمان برسیم. من هنوز استاد نشدم اما می‌توانم امکانات بیشتری برای تیمم فراهم کنم تا بازی‌هایمان را ببریم.

وی درباره تعطیلات فیفادی و اثر آن بر شرایط سپاهان خاطرنشان کرد: تعطیلات برای ما بار مثبتی خواهد داشت. وقفه کوچک باعث می‌شود بار فشار و فکر از روی آن‌ها کم شود. ما هم در این زمان می‌توانیم روی جزییات کار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =