صنایع کوچک

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور با بیان این که بیش از ۴۰ شهرک فناوری با مصوبه دولت مکان‌یابی شده است که در کشور ایجاد می‌شود، گفت: ایجاد کارگاه‌های کوچک برای بنگاه‌های کوچک و متوسط نیز با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور انجام شده و در این زمینه از ابتدای امسال تاکنون، حدود ۴۰۰ کارگاه احداث شده است.

به گزارش ایراسین، علی رسولیان در حاشیه آغاز عملیات اجرایی احداث منطقه ویژه اقتصادی بروجرد، اظهار کرد: مزایایی چه از نظر واگذاری زمین و چه از نظر کمک‌های مالی برای شرکت‌های دانش‌بنیان در نظر گرفته شده و در همین راستا، حدود ۸۵ حمایت ویژه از بنگاه‌های کوچک و متوسط در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان در حال رشد هستند، افزود: برخی شرکت‌ها، قابلیت تبدیل به شرکت‌های دانش‌بنیان را دارند و ما هم کمک‌های مالی لازم را به آن‌ها خواهیم داشت تا بتوانند خود را در مسیر دانش‌بنیان شدن قرار دهند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان شدند. علاوه‌ بر این، ایجاد کارگاه‌های کوچک برای بنگاه‌های کوچک و متوسط نیز با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور انجام شده و در این زمینه از ابتدای امسال تاکنون، حدود ۴۰۰ کارگاه احداث شده است.

رسولیان تصریح کرد: بیش از ۴۰ شهرک فناوری با مصوبه دولت مکان‌یابی شده است که در کشور ایجاد می‌شود و یک مورد آن در لرستان ایجاد خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، یادآور شد: دولت امسال بسته ویژه کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان را مصوب کرد و به منظور توسعه عمق دانش بنگاه‌های تولیدی، مزایای خوبی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =