رونمایی

۳ طرح جدید گروه کارخانجات آجر نماچین در بخش‌های مهارت آموزی، فناوری‌های جدید در حوزه تولید و تالیف کتاب با حضور معاون اول رئیس جمهور رونمایی شد.

به گزارش ایراسین، با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، علیرضا برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، غلامحسین حسینی نیا، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، هادی حبیبی ماچیانی مدیرکل آموزشگاه‌های آزاد و مشارکت‌های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و آرش اخوان طبسی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان سه طرح جدید گروه کارخانجات آجر نماچین در بخش‌های مهارت آموزی، فناوری‌های جدید در حوزه تولید و تالیف کتاب در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران رونمایی شد.

رضا چینی، مدیرعامل گروه کارخانجات آجر نماچین در این آئین ضمن تشریح فعالیت‌های این گروه صنعتی در زمینه استفاده از فناوری در تولید آجر به عنوان یکی از اصلی‌ترین مصالح ساختمانی اظهار داشت: ما مدت‌هاست به منظور کاهش مصرف انرژی، کاهش وزن ساختمان و کمک به محیط زیست، تولید آجر نمای خشک را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: از سوی دیگر در کنار همه مزایای آجر نمای خشک باید توجه داشت که این فناوری می‌تواند روند اجرای پروژه‌ها را به میزان قابل توجهی تسریع بخشد.

رونمایی از طرح "دیوارهای مدولار"

مدیرعامل گروه کارخانجات آجر نماچین در ادامه با اشاره به رونمایی از طرح "دیوارهای مدولار" نیز تصریح کرد: این فناوری نیز به نوعی دیواری پیش ساخته است که در قالب آن با استفاده از تاسیسات دیوار داخلی و خارجی ساختمان را به صورت صنعتی‌ سازی آماده کنیم و در ساختمان‌هایی که هر دو سقف را تحویل دهند بتوانیم کل دیوار و نمای ساختمان را اجرایی کنیم.

وی تاکید کرد: وزن این دیوارها بسیار کم است و کمک قابل توجهی در کاهش زمان ساخت و حفظ محیط زیست دارد.

راه‌اندازی آموزش فنی و حرفه‌ای گروه الف در گروه کارخانجات آجر نماچین

چینی همچنین به راه‌اندازی آموزش فنی و حرفه‌ای گروه الف گروه کارخانجات آجر نماچین اشاره کرد و گفت: پس از پیگیری‌های مختلف مجوز این مرکز برای نخستین بار در استان اصفهان صادر شد و امروز این مرکز در این دوره از نمایشگاه با اولین دوره آموزشی و استقبال بیش از ۴۵۰ نفر در دوره اول آغاز به کار کرد.

وی اضافه کرد: افراد پس از طی دوره‌های آموزشی در این مرکز گواهینامه‌های مهارتی را دریافت می‌کنند که هم امکان استفاده از آن در داخل و هم خارج از کشور وجود دارد.

مدیرعامل گروه کارخانجات آجر نماچین همچنین به رونمایی از کتاب "ملزومات طراحی پوسته‌های ساختمانی پایدار" در این نمایشگاه اشاره کرد و ابراز داشت: این کتاب با رویکرد توسعه سیستم‌های نماهای خشک آجری به همت ندا چینی، کارشناس ارشد معماری و پژوهشگر تحقیق و توسعه گروه کارخانجات آجرنماچین تهیه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =