تفاهم‌نامه شهرک علمی تحقیقاتی

تفاهم‌نامه همکاری و تعامل دو جانبه شرکت فولاد مبارکه و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به امضای رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و مدیرعامل فولاد مبارکه رسید.

 به گزارش خبرنگار ایراسین با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تفاهم‌نامه همکاری و تعامل دو جانبه فولاد مبارکه و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با هدف استفاده بهینه از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان عضو این شهرک به امضای رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و مدیرعامل فولاد مبارکه رسید.

معاون توسعه فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در خصوص جزئیات این تفاهم نامه اظهار کرد: از دو سال اخیر و با توجه به شعار سال و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، مذاکرات مربوطه برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با هیئت رئیسه فولادمبارکه در راستای حمایت بیشتر از شرکت‌های دانش بنیان انجام گرفت.

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه فولادمبارکه و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به امضا رسید

سید مهدی حجازی افزود: در این تفاهم نامه قرار بر این است که حجم پروژه‌های تحقیقاتی بین شهرک علمی و تحقیقاتی و فولادمبارکه اصفهان افزایش پیدا کند و روند خرید محصولات دانش بنیان به صورت مضاعف ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه چندین شاخص کمی در این تفاهم نامه ذکر شده است، تصریح کرد: راه‌اندازی شتاب‌دهنده مشترک و مشارکت فولاد مبارکه در تکمیل زیرساخت‌های عمرانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از جمله موارد این همکاری است

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان نیز در راستای این تفاهم‌نامه گفت: رویکرد کشور و شرکت فولادمبارکه اصفهان حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و محصولات ساخت داخل است و در حال حاضر درصدد هستیم به صورت ساختاریافته‌تر این حمایت انجام شود.

وی ادامه داد: تفاهم نامه شامل مواردی است که ارتباط دوجانبه را تقویت و با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان حمایت خود را از نخبگان داخلی بیشتر کنیم.

محمدیاسر طیب‌نیا ادامه داد: تصمیم گرفته شده که دفاتر مستقر با حضور مدیران و کارشناسان فولادمبارکه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تعبیه شود و بتوانیم از توانایی‌های شرکت‌ها با شناخت بیشتر و حتی دسترسی و تعامل بهتر بهره‌مند شویم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =