نفت مسجد سلیمان

نفت مسجد سلیمان با کسب یک امتیاز در بازی برابر نفت آبادان به بقا در لیگ برتر امیدوار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود. این بازی برای نفتی‌های MIS حکم مرگ و زندگی را داشت و آن‌ها در بازی که می‌توانستند برنده باشند، با کسب یک امتیاز از شانس بالایی برای بقا در لیگ برتر برخوردار هستند.

در این بازی نفت مسجد سلیمان که چیزی برای از دست دادن نداشت در ۳۰ دقیقه ابتدایی نمایش بهتری نسبت به حریف خود داشت و توانست پس از گذشت نیم ساعت از زمان بازی گل اول بازی را به ثمر برساند؛ در این صحنه شوت هاشمی‌نژاد از پشت محوطه جریمه از بین مدافعان صنعت نفت رد و وارد دروازه حریف شد. اما در ادامه نفت آبادان عملکرد بهتری داشت و در دقیقه ۴۲ به گل رسید تا شاگردان علیرضا منصوریان بازنده به رختکن نروند، سانتر از سمت چپ حسین ساکی در محوطه جریمه به حامدی‌فر رسید و او با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم نیز شرایط نیمه اول تکرار شد و در ۲۰ دقیقه ابتدایی این نیمه شاگردان رضا مهاجری عملکرد بهتری نشان دادند و توانستند یک بار دیگر در دقیقه ۶۳ به گل برتری برسند، ارسال زیبای خرم الحسینی در محوطه جریمه به میرجوان رسید و او با یک ضربه سر دقیق توپ را وارد دروازه حریف کرد. اما بار دیگر این صنعت نفت بود که فشار حملات خود را بیشتر کرد با گل لحظه آخری میثم تهی‌دست سه امتیاز شیرین را در دربی نفتی‌ها از حریف خود گرفتند.

با این نتیجه سقوط فجر سپاسی در پایین جدول قطعی شد و فاصله نفت مسجد سلیمان و شهرخودرو (با یک بازی کمتر) به پنج امتیاز رسید و بعید است شهرخودرو بتواند در دو بازی آینده خود برابر پرسپولیس و فولاد این اختلاف امتیاز را جبران کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =