• ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
  • کد خبر: 25168
  • readingTime: ۱ دقیقه
سید مجتبی حسینی

سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد که بازیکنانش در برابر تیم فولاد خوزستان نتوانستند بازی را به خوبی مدیریت کنند و به همین دلیل تن به شکست دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران پس از شکست تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار کرد: بازی بدی نبود. در نیمه اول تیم ما یک مقدار سنگین بود و نتوانستیم از بالا پرس کنیم و توپ و میدان را به حریف دادیم. نیمه دوم کار را بهتر شروع کردیم و به گل مساوی رسیدیم، اما به دلیل کم تجربگی و جوان بودن بازیکنان گل دوم را خوردیم.

وی ادامه داد: گل اولی که خوردیم دقیقه ۴۵ بود و گل دوم هم در وقت‌های اضافه. این نشان می‌دهد که بچه های ما نتوانستند خوب مدیریت کنند و در غیر اینصورت مسابقه‌ای نبود که ما ببازیم. فشردگی مسابقات تیم ما را اذیت می‌کند. تمام تلاش مان را می‌کنیم در دو بازی آینده به پیروزی برسیم و فصل را به خوبی تمام کنیم.

حسینی تاکید کرد: یاران تعویضی فولاد را ببینید، خلعتبری آمد و با یک پاس فوق العاده در ثانیه های پایانی گره بازی را باز کرد. با این شرایط مجبوریم این هزینه سازندگی را بدهیم و نا امید نیستیم. به این بچه ها ایمان داریم و امیدوارم در دو بازی آینده شرایط را تغییر دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =