• ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
  • کد خبر: 24961
  • readingTime: ۱ دقیقه
پیمان اکبری

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: با جذب ستاره‌های والیبال دنیا می‌خواستیم شور و نشاط بیشتری در این مسابقات جریان داشته و سطح بازی‌ها بالا باشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان پس از برتری سه بر صفر تیمش برابر تیم والیبال گاز جنوبی عراق در نشست خبری اظهار کرد: چند بازیکن تازه به تیم اضافه کردیم و باید این بازیکنان را بیشتر بازی دهیم تا هماهنگی بیشتری ایجاد شود. در نخستین روز عملکرد بازیکنان پیکان خوب بود. در این رقابت‌ها بازیکنانی به خدمت گرفته شده‌اند که امکان جذب آن‌ها در طول لیگ ایران وجود ندارد زیرا دستمزدهای بالایی دارند و باشگاه‌های ایران توان پرداخت این دستمزدها را ندارند.

وی ادامه داد: تیم‌های دیگر از جمله نمایندگان ژاپن و قطر هم بازیکن لژیونر دارند. با جذب ستاره‌های والیبال دنیا می‌خواستیم شور و نشاط بیشتری در این مسابقات جریان داشته و سطح بازی‌ها بالا باشد. چند بازیکن اسطوره‌ای همچون سعید معروف و چند بازیکن خارجی را جذب کردیم تا انگیزه خوبی برای جوان ها ایجاد کنیم. حضور این بازیکنان می تواند باعث هیجان بیشتری برای تماشاگران شود و در ارتقای والیبال ما موثر باشد.

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره بلیت فروشی بازی‌ها توضیح داد: وضعیت کرونا کنترل شده است و ستاد کرونا باید با دید بهتر تصمیم گیری کند که سالن ۱۲ هزار نفری ظرفیت خوبی دارد و دوست داریم امکان حضور تماشاگران بیشتری فراهم شود. مسلم است که باشگاه پیکان و شهداب با توجه به جذب بازیکنان صاحب نام و سرمایه گذاری در زمینه این مسابقات تمایل دارند بازی ها با حضور تماشاگران بیشتری برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =