محمد مدنی فر

یازدهم اردیبهشت ماه بهانه ای برای ارج نهادن به ارزشمندترین طبقه و سودمندترین و کلیدی ترین گروه در جامعه است. بی شک گردش چرخ عظیم صنعت، توسعه ی پایدار جوامع و شکوفایی اقتصاد هر کشوری در گرو تلاش، اهتمام و کوشش قشر شریف و زحمتکش کارگر است

به گزارش ایراسین، محمد مدنی فر، مدیر عامل سیمیدکو طی پیامی روز کارگر را گرامی داشت. در متن این پیام آمده است:

بی شک گردش چرخ عظیم صنعت، توسعه ی پایدار جوامع و شکوفایی اقتصاد هر کشوری در گرو تلاش، اهتمام و کوشش قشر شریف و زحمتکش کارگر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

تعالی و شکوفایی اقتصاد جوامع و تمامی پیشرفت ها و دستاوردهای کسب شده در حوزه های مختلف صنعت و اقتصاد و طی مسیر زندگی اجتماعی به سوی قله های موفقیت نشأت گرفته از تلاش و کوشش بی مثال کارگران است.

بی تردید بار بزرگ خنثی کردن تحریم های ظالمانه علیه ملت بزرگ ایران و رساندن ایران اسلامی به قله های رفیع پیشرفت، امنیت، عزت و اقتدار مدیون و مرهون این قشر شریف است.

بر خود لازم و واجب می دانم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر به همه تلاشگران عرصه کار و تولید، نهایت تلاش و همت خود را معطوف به رفاه، آرامش و آسایش این عزیزان در مجموعه ی صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) نموده و از خداوند حی و لایزال سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیش تر آنان را در تمامی مراحل زندگی تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، خواستارم.

والسلام

محمد مدنی فر

مدیرعامل سیمیدکو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =