لوگو ایریسا

مدیر امور سرمایه‌های انسانی شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا از تحقق اهداف و برنامه‌های مختلف این واحد در راستای پاسخگویی به نیاز روز صنعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، روح‌الله جزینی در گردهمایی استراتژی سال ۱۴۰۱ شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ مجموعاً ۱۶ هدف استراتژیک در این واحد تعریف و ۷۷.۳۲ درصد از کل اهداف محقق شد.

وی افزود: اهداف و برنامه‌های مختلف این واحد از جمله «مدیریت و برنامه‌ریزی توسعه توانمندی و مهارتی»، «فراهم کردن محیط کاری مناسب، شاداب و جذاب برای کارکنان»، «توسعه بسته رفاهیات پرسنل»و همچنین «توسعه توانمندی و مهارتی جاری کارکنان» در راستای پاسخگویی به نیاز روز صنعت در سال گذشته محقق شده است.

مدیر امور سرمایه‌های انسانی شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ اقدامات مهم بسیاری در واحد سازماندهی و توسعه منابع انسانی انجام شد که از این میان می‌توان به اجرای نظام جدید حقوق و دستمزد، برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف و همچنین اجرای برنامه استعداد دیجیتال و برگزاری MBA تحول دیجیتال در شرکت اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =