فولاد سبا

فولادمردان مجتمع فولاد سبا در نخستین ماه از بهار طبیعت موفق شدند رکورد روزانه ۵ هزار و ۱۷۵ تنی تولید کلاف گرم را در این مجتمع به ثبت برسانند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمود محمدی فشارکی مدیر مجتمع فولاد سبا در پی دست‌یابی به رکورد تولید ۵ هزار و ۱۷۵ تن تن کلاف گرم در این مجتمع گفت: ما در مجتمع فولاد سبا در سال گذشته رشد تولید محصولات کیفی را شاهد بوده‌ایم که این محصولات غالبا از محصولات جدیدی است که برای اولین بار در مجتمع فولاد سبا تولید شده و در صورت افزایش تولید این محصولات، به‌زودی شاهد رفع نیاز کشور از واردات این محصول خواهیم بود.

وی افزود: فروردین‌ماه، ماهی حماسی برای مجتمع فولاد سبا بوده است، چراکه همکاران ما در اولین ماه از سال موفق به رسیدن به رکورد تولید ۵ هزار و ۱۷۵ تن کلاف گرم در روز شدند که پیش از این، رکورد ۵۱ هزار و ۴۰۰ تن در مهرماه سال ۱۴۰۰ به ثبت رسیده بود.

مدیر مجتمع فولاد سبا خاطرنشان کرد: فولاد مردان مجتمع فولاد سبا همچنین موفق شدند در ششم فروردین امسال رکورد تولید روزانه آهن اسفنجی را به میزان ۴ هزار و ۵۱۰ تن به ثبت برسانند که دست‌یابی به این رکورد نشان از عزم کارکنان مجتمع فولاد سبا برای جهش تولید در سال ۱۴۰۱ است. امیدواریم با ادامه این روند در پایان فروردین‌ماه شاهد به ثبت رسیدن رکورد جدید در تولید ماهانه کلاف گرم و آهن اسفنجی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تولید این میزان از محصول و شکسته شدن رکوردهای پی‌درپی، با رعایت نکات ایمنی حاصل شده و امیدواریم با استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، نقش مهمی در تحقق شعار سال داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =